levertijd....

Heb het een beetje gehad

Nou, ik heb het een beetje gehad en vandaag 3x met de dealer gebeld. De laatste keer toch nog eens duidelijk verteld dat ik het nu wel een beetje zat ben. Ik heb VOOR nieuwjaar al in mijn auto gezeten, wat dus betekend inmiddels dat de auto er twee weken staat, waarvan 1tje een volle werkweek is geweest.

Ook al eerder vermeld dat ik geen zin heb om op de columbus te wachten omdat ze die naar mijn mening te laat hebben besteld. Die zit inmiddels ook al 2 weken in "de post". Die hadden ze moeten bestellen toen ik een MAAND van te voren belde, dat ook al staat er "uit voorraad leverbaar" ze dat ding meteen moeten bestellen. :mad:

Maar goed, ze konden vandaag niets meer voor me betekenen en hij kwam weer met een "Ik kan u geen duidelijkheid geven". Toen verteld dat ik dat niet snap, dat er een planning moet zijn en dat ze die van mij dan maar fijn naar voren schuiven of iets dergelijks.

Uiteindelijk vertelde hij dat ze hun best gingen doen en dat ik de SuperB aan het eind van de dag morgen hoogst waarschijnlijk op kan halen. Als er nog ergens wat mis ging, zou hij me dat meteen laten weten! :baby012:

Ik ben heel benieuwd. Nu maar wachten tot morgenavond. :koffie:

octofreak

Actief lid
Nou, ik heb het een beetje gehad en vandaag 3x met de dealer gebeld. De laatste keer toch nog eens duidelijk verteld dat ik het nu wel een beetje zat ben. Ik heb VOOR nieuwjaar al in mijn auto gezeten, wat dus betekend inmiddels dat de auto er twee weken staat, waarvan 1tje een volle werkweek is geweest.

Ook al eerder vermeld dat ik geen zin heb om op de columbus te wachten omdat ze die naar mijn mening te laat hebben besteld. Die zit inmiddels ook al 2 weken in "de post". Die hadden ze moeten bestellen toen ik een MAAND van te voren belde, dat ook al staat er "uit voorraad leverbaar" ze dat ding meteen moeten bestellen. :mad:

Maar goed, ze konden vandaag niets meer voor me betekenen en hij kwam weer met een "Ik kan u geen duidelijkheid geven". Toen verteld dat ik dat niet snap, dat er een planning moet zijn en dat ze die van mij dan maar fijn naar voren schuiven of iets dergelijks.

Uiteindelijk vertelde hij dat ze hun best gingen doen en dat ik de SuperB aan het eind van de dag morgen hoogst waarschijnlijk op kan halen. Als er nog ergens wat mis ging, zou hij me dat meteen laten weten! :baby012:

Ik ben heel benieuwd. Nu maar wachten tot morgenavond. :koffie:

Ik duim voor je , maarre wel foto's plaatsen he!

Ja zeker!

Ja zeker. Ben de hele avond al een beetje aan het rond rijden geweest. Bij een maat van me langs gegaan (die wilde en wil er ook eentje) en bij mijn ouders ff langs gereden (goed excuus! :tongue:).

Tot nu is de indruk...... een verademing tegenover die toyota corrola verso en een zeer zeer degelijke auto. Ik kom uit een Golf V en het is zeker een klasse groter, de snufjes en knopjes en zaken zijn voor een groot deel hetzelfe maar het voelt zeker niet slecht aan!:489:

Hij is ook erg compleet, alleen zit er op dit moment nog een bolero radio in en dat gaat een columbus worden. Deze was nog niet binnen bij de dealer en zoals ik hoorde, vond de importeur het ook geen leuk zaakje. Maar goed, ze fixen het maar!

Morgen nog maar eens verder in rijden... en... fatsoenlijke foto's maken. Maar, omdat ik jullie uiteraard niet wilde weerhouden, hier 2 foto's.

Ik heb in mijn album er meerdere neer gezet. Onder andere een vergelijking naast mijn buurmans audi A6.

Eerste minpunt. Hij pakt op dit moment mijn telefoon (Sony Xperia X1) nog niet. Niet compatible. Waarschijnlijk met rSAP te maken, eens kijken of ik dat kan fixen.

picture.php

picture.php

Ziet er erg goed uit !! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Weet je zeker dat je niet liever die toyota nog even achter de hand houdt voor als het toch tegenvalt ?!?!:1761:
Staan erg goed die velgen !

hahaah

forget it!!!

Echt waar, wat een rot ding die toyota, voelde me spontaan volledig incapabel. :S

Met die toyota kon ik elke keer 5x steken om te parkeren, krom in het vak, op de lijn, etc. etc.

Met deze skoda, in 1x, zonder na te denken, KAARS recht in het vak, zoals ik gewend ben van mijn golf IV en golf V... gewoon goed. Zoals je verwacht en prettig.:489:

breef

Lid
Ziet er goed uit!!! Heb je het sportonderstel? want hij lijkt me iets hoog?

Ik hoop trouwens niet dat hij straks met columbus ook straks op een publieke parkeerplaats staat :crazy:

nope

Nee, ik heb geen sport onderstel. Het is een 2.0TDI PD Ambition Business line met stoel verwarming, verwarmbare ruitenwissers en een dubbele bodem. Columbus achteraf inbouwen.

En Columbus of niet. Het verschil tussen een columbus of deze bolero is letterlijk 2 knopjes. Ik ben bang dat dieven daar niet op gaan letten. :icon_smile_dead:

breef

Lid
We zullen het zien :-)

Ik hoorde van de dealer dat ze bij de Passat naar de antenne kijken, is blijkbaar een andere met GPS erin, zo kunnen op afstand zien waar affabriek navi inzit, bij achteraf inbouw zit deze op een andere plek, ik weet niet of dit ook voor de superb zo is...

Nog even een update mbt. de levertjden. Mijn S2 1.8TSI ambition is besteld 1e week december en heb begrepen dat ie in week 9 geproduceerd wordt. In week 11/12 zou hij dan bij de dealer moeten staan. Aangezien er nog leer, navigatie, trekhaak etc in/op moet, zal de aflevering ergens week 13 worden. Moet dus nog even geduld hebben.

Bartez

Lid
Ja zeker. Ben de hele avond al een beetje aan het rond rijden geweest. Bij een maat van me langs gegaan (die wilde en wil er ook eentje) en bij mijn ouders ff langs gereden (goed excuus! :tongue:).

Tot nu is de indruk...... een verademing tegenover die toyota corrola verso en een zeer zeer degelijke auto. Ik kom uit een Golf V en het is zeker een klasse groter, de snufjes en knopjes en zaken zijn voor een groot deel hetzelfe maar het voelt zeker niet slecht aan!:489:

Hij is ook erg compleet, alleen zit er op dit moment nog een bolero radio in en dat gaat een columbus worden. Deze was nog niet binnen bij de dealer en zoals ik hoorde, vond de importeur het ook geen leuk zaakje. Maar goed, ze fixen het maar!

Morgen nog maar eens verder in rijden... en... fatsoenlijke foto's maken. Maar, omdat ik jullie uiteraard niet wilde weerhouden, hier 2 foto's.

Ik heb in mijn album er meerdere neer gezet. Onder andere een vergelijking naast mijn buurmans audi A6.

Eerste minpunt. Hij pakt op dit moment mijn telefoon (Sony Xperia X1) nog niet. Niet compatible. Waarschijnlijk met rSAP te maken, eens kijken of ik dat kan fixen.

picture.php

picture.php

Very nice!!! dit zijn toch de standaard 17" velgen?? en welke kleur heb je eigenlijk??

nee nee

Nee nee, ik heb een pearl zwarte versie! Verschil tussen mocca en zwart is inderdaad heel erg slecht te zien (op foto's iig). Verder inderdaad de standaard 17" trifid velgen welke op de business line zitten.

Bartez

Lid
Nee nee, ik heb een pearl zwarte versie! Verschil tussen mocca en zwart is inderdaad heel erg slecht te zien (op foto's iig). Verder inderdaad de standaard 17" trifid velgen welke op de business line zitten.

NICE!!! Gelukkig vind ik de ruimte tussen de banden en het chassis mee vallen....en aangezien er op de 1.9TDI geen sportonderstel mogelijk is, ben ik verplicht het hier voorlopig mee te doen....maar dit stemt me enigzins goed!

Dank voor de vele foto's....die geven een mooie indruk van de BL!

candywhite

Nieuw lid
morgen mag ik m'n begin November bestelde witte Elegance 140pk met tv-tuner, airbags achteraan, soundsystem, trifid velgen, mirage afwerking en pack company, leasing wagen gaan ophalen.....joepiiieeeeee

En Columbus of niet. Het verschil tussen een columbus of deze bolero is letterlijk 2 knopjes. Ik ben bang dat dieven daar niet op gaan letten. :icon_smile_dead:

Ik denk dat daar zeker op gelet wordt. Je leest maar bar weinig berichten dat er een bolero is gejat...

Bovenaan Onderaan