levertijd....

Als ik zo al deze berichten eens doorlees lijkt het erop dat veel auto`s eerder worden geleverd dan in eerste instantie wordt aangegeven. Dat is een goede zaak. Alleen als ik naar mijn geval kijk; besteld eind november en productieweek 16-2009 vraag ik mij af of meer mensen zo`n lange levertijd voor de boeg hebben. Zou dit te maken kunnen hebben met het soort uitvoering? Het gaat om een Greenline, de Passat Bleumotion heeft dacht ik dezelfde motor, alleen deze wordt vanaf 2009 met een 2.0 tdi geleverd, dus aan de motor zou het niet kunnen liggen lijkt mij zo. Nu heb ik hem wel besteld met een aantal opties, maar dit zijn geen zaken die niet voorkomen op de optielijst. Als de dealer laat zien dat er toch best wel een aantal Greenline`s zijn besteld is deze levertijd toch vrij lang lijkt mij zo. Hoe ervaren jullie dit ?

S

superbII

Als Topic starter kan ik eindelijk mijn verwachte levertijd vermelden... :baby012:

Deze week besteld, verwachte leverweek.... Week 9!!!

Lekker snel vind ik :super:

Ambition business line 1.9Tdi met

Als Topic starter kan ik eindelijk mijn verwachte levertijd vermelden... :baby012:

Deze week besteld, verwachte leverweek.... Week 9!!!

Lekker snel vind ik :super:

Ambition business line 1.9Tdi met
ben je al door je dealer op de hoogte gesteld dat je een andere radio krijgt? Voor bestellingen vanaf 15 december, krijgen de Business Editions nu een Bolero radio/navigatiesysteem met BT III..

breef

Lid
ben je al door je dealer op de hoogte gesteld dat je een andere radio krijgt? Voor bestellingen vanaf 15 december, krijgen de Business Editions nu een Bolero radio/navigatiesysteem met BT III..

Dit is al geruime tijd zo heb ik begrepen, wat vroeger BT II was is later BT III geworden, echter is de bolero geen navigatiesysteem.

Of bedoel je misschien dat je nu een Amundsen krijgt ipv een Bolero? :473:

sitechris

Donateur
mss dat 17 inch icm sportonderstel net zou kunnen (heeft iemand foto?)......maar 16 inch op een Superb is way too small....

Dit is al geruime tijd zo heb ik begrepen, wat vroeger BT II was is later BT III geworden, echter is de bolero geen navigatiesysteem.

Of bedoel je misschien dat je nu een Amundsen krijgt ipv een Bolero? :473:
Oww sorry man.. Ik heb echt pure onzin getypt (gedeeltelijk..) Mijn S2 Amb. Business wordt ook ergens in maart afgeleverd. De Bolero is volgens mij de gewone radio/cd met wisselaar. Maar nu wordt er voor 700 euro meer de Columbus erin gezet. Dat is algemene wijziging voor de S2. Normaal is dat ding 2200 euro ofzo.

breef

Lid
Duidelijk :aangenaam:

Ik heb met opzet geen Columbus genomen omdat ik nog zeker een jaar mijn auto aan de straat moet zetten en niet op een eigen oprit/garage.

Een half jaar geleden is bij mijn overbuurman zijn RNS510 uit zijn golf gehaald, alle reacties die ik overal op internet lees mbt de diefstal-gevoeligheid van deze systemen heeft mij doen overtuigen niet voor een Columbus te kiezen

Duidelijk :aangenaam:

Ik heb met opzet geen Columbus genomen omdat ik nog zeker een jaar mijn auto aan de straat moet zetten en niet op een eigen oprit/garage.

Een half jaar geleden is bij mijn overbuurman zijn RNS510 uit zijn golf gehaald, alle reacties die ik overal op internet lees mbt de diefstal-gevoeligheid van deze systemen heeft mij doen overtuigen niet voor een Columbus te kiezen
Ooww echt waar? tegenwoordig slopen ze de complete console eruit. Maar is dat systeem dan evengoed nog bruikbaar dan? Wat is er dan zo gevoelig aan? Ik heb m'n auto al besteld..

Het is toch te triest voor woorden dat je een optie moet laten vallen omdat sommige mensen last hebben van hun handjes. :mad:

Auto gezien

Ik ben laatste zaterdag naar de dealer geweest, om mijn mooie nieuwe zwarte superb daar te zien staan!! Hij is erg erg erg mooi, ook met sportieve velgen erbij en alles!

Helaas gaat het nog tot ergens in 2009 duren voor ik hem mee kan krijgen, maar toch. Hij is er, dus heel lang kan het nooit meer duren!!

Nu alleen nog zorgen dat de dealer snel de columbus bestelt en deze inbouwt. Als dat eventjes gaat duren, neem ik hem gewoon eerder mee, tot ze hem hebben liggen. Kan echt niet wachten, ben de huidige toyota corrola verse echt HEEL erg beu....

Ik ben laatste zaterdag naar de dealer geweest, om mijn mooie nieuwe zwarte superb daar te zien staan!! Hij is erg erg erg mooi, ook met sportieve velgen erbij en alles!

Helaas gaat het nog tot ergens in 2009 duren voor ik hem mee kan krijgen, maar toch. Hij is er, dus heel lang kan het nooit meer duren!!

Nu alleen nog zorgen dat de dealer snel de columbus bestelt en deze inbouwt. Als dat eventjes gaat duren, neem ik hem gewoon eerder mee, tot ze hem hebben liggen. Kan echt niet wachten, ben de huidige toyota corrola verse echt HEEL erg beu....

Heb je er nu een standaard radio in ziten, of is de middenconsole nu leeg? Als er een radio in zit zou ik hem bij de eerste gelegenheid gaan halen. Bouw die columbus idd dan later in !!

Achtweg

Nieuw lid
Oww sorry man.. Ik heb echt pure onzin getypt (gedeeltelijk..)Maar nu wordt er voor 700 euro meer de Columbus erin gezet. Dat is algemene wijziging voor de S2. Normaal is dat ding 2200 euro ofzo.

Mag ik vragen waar je dit heb gehoord of gelezen? Is er dan een nieuwe prijslijst?

Pendragon

Donateur
S2 1.8TSI DSG: Deze is halverwege December besteld en volgens de wagenparkbeheerder is aangegeven dat de afleverdatum rond week 21 is. Nog even geduld hebben dus. Volgens hem kwam het door de levering van de motor, maar het zal ook wel te maken hebben met het feit dat Skoda tussen 19 december en nieuwjaar dicht is. Jammer, maar goed, heb ik iets om naar uit te kijken.

octofreak

Actief lid
S2 1.8TSI DSG: Deze is halverwege December besteld en volgens de wagenparkbeheerder is aangegeven dat de afleverdatum rond week 21 is. Nog even geduld hebben dus. Volgens hem kwam het door de levering van de motor, maar het zal ook wel te maken hebben met het feit dat Skoda tussen 19 december en nieuwjaar dicht is. Jammer, maar goed, heb ik iets om naar uit te kijken.

Pffieuw, dat is lang wachten! Het zal de moeite zeker waar zijn... ik moet nog 3 a 4 weken wachten...

Bovenaan Onderaan