levertijd....

Bartez

Lid
Als extra nog .........en chromen einddemper.

Er zit toch standaard al een soort van chromen dubbel eindstuk op de SuperB??? Wat is het verschil dan?

p.s...of zit dan alleen op bepaalde motoren? zoja...heeft de Ambition Business 1.9 TDI een dubbel chromen uitlaatstuk?

Ik kan namelijk nergens vinden dat het standaard is, maar ook niet als optie??? vaag.....vreemd dat iemand hem dan toch als optie heeft gekozen....wat is daar dan anders aan?

Niet standaard bij volgende motoren:

Voor de 1.4TSI (FDC 610 001) 52euro
Voor de 1.9TDI (FDC 620 001) 67euro

Alleen verkrijgbaar via Skoda Zubehör.

Greetz,
Marciemarc

Pendragon

Donateur
Ik kan namelijk nergens vinden dat het standaard is, maar ook niet als optie??? vaag.....vreemd dat iemand hem dan toch als optie heeft gekozen....wat is daar dan anders aan?

De Superb brochure doet vermoeden dat het standaard is. Maar misschien kan hbo het ons beter vertellen want hij heeft al een Superb.

Bartez

Lid

Greetz,
Marciemarc

Ik kreeg aan de hand van de folders en foto's eveneens het vermoeden dat het standaard is....balen....iemand enig idee of het wel standaard is op de 1.9 TDI ambition business uitvoeringen????

Pendragon

Donateur
Bij mijn O2 was het ook niet standaard, maar voor 60 euro heeft de dealer ze er toen onder gezet. Veel mooier en vond het niet echt veel geld. Je moet ze alleen wel vaak poetsen anders worden ze zwart.

Wat was je hiervoor kwijt als ik vragen mag?

Die zitten standaard op de elegance, overige modellen dus als optie verkrijgbaar: KGA800 001 voor 57,58 incl. BTW, plaatsing was gratis (toch wel een preciezie werkje van 20 minuutjes)...tsja ik heb net een nieuwe auto bij hun gekocht hé!

Greetz,
Marciemarc

octofreak

Actief lid
Die zitten standaard op de elegance, overige modellen dus als optie verkrijgbaar: KGA800 001 voor 57,58 incl. BTW, plaatsing was gratis (toch wel een preciezie werkje van 20 minuutjes)...tsja ik heb net een nieuwe auto bij hun gekocht hé!

Greetz,
Marciemarc

Maar dat is dan de versie zonder RVS inleg, Die kost circa 135 Eurootjes.

octofreak

Actief lid

Greetz,
Marciemarc

Inderdaad, op de accesoirelijst staat het zo aangegeven.
Gelukkig dus wel standaard op mijn 2.0TDI die vorige week gemaakt is....:laugh:

Bartez

Lid
Ook niet, op geen 1,9 TDI (en 1,4 TSI), wel als accessoires

FDC 610 001 is voor 1,4 TSI
FDC 620 001 is voor 1,9 TDI

:smirk:

damm....kost weer knaken!!!

Tja....het is niet anders....bedankt voor de feedback....ff de dealer bellen en de leasemaatschappij dan maar....:407:

mvdberg

Nieuw lid
Levertijd?

Iemand een idee wat op dit moment de levertijd is voor een Superb? Heb er 3 weken geleden eentje besteld maar dealer kon nog niets zeggen, wellicht iemand van jullie beter op de hoogte...

Bovenaan Onderaan