levertijd....

Pendragon

Donateur
Iemand een idee wat op dit moment de levertijd is voor een Superb? Heb er 3 weken geleden eentje besteld maar dealer kon nog niets zeggen, wellicht iemand van jullie beter op de hoogte...

Het ligt een beetje aan welke motor je genomen hebt. Ik heb een 1.8TSI DSG genomen en ik moet 5 maanden wachten. Bestelling is deze maand geplaatst.

breef

Lid
supersnelllllllll....octofreak! :xyxthumbs: het staalwerk van mijn superb moet de Tsjech nog uit de mijn halen waarschijnlijk...

octofreak

Actief lid
Ook hier dus....
Voor mij zou het niet meer uit mogen maken dan, want mijn productie week was 50.

Overigens zou dit niet het normale kerstreces kunnen zijn?
Dan klopt het wel dat de volgende levering begin februari is.

octofreak

Actief lid
Verbazingwekkend, vanmiddag gehoord dat de auto al is binnengekomen bij de dealer.... terwijl week 1 verwachte leverweek zou zijn volgens dealer. En dan te bedenken dat de leasemaatschappij week 9 had aangegeven.

:santa: Kerstcadeautje :santa:

Nu ja, het is een leaseauto dus dat wordt toch wachten tot januari....

Verbazingwekkend, vanmiddag gehoord dat de auto al is binnengekomen bij de dealer.... terwijl week 1 verwachte leverweek zou zijn volgens dealer. En dan te bedenken dat de leasemaatschappij week 9 had aangegeven.

Kijk, dat is nou een meevaller !! Hopen dat het in mijn geval ook zo gaat. Ben echter bang van niet. De leasemaatschappij heeft aangegeven leverantie week 6, echter de dealer heeft een nog niet bevestigde productie aangegeven van week 16-2009 :shocked:. De besteldatum is overigens 27 november. Het gaat om een greenline.

breef

Lid

Gefeliciteerd! Je zet echt een record neer... 4 a 5 weken na bestelling? Ik heb nog steeds niks vernomen van de dealer.. maar eens een mailtje doen :confused:

octofreak

Actief lid
Ik heb vandaag mijn Skoda Superb II besteld. De leasemij. gaf als levertijd week 9 aan, maar de dealer verwacht eind januari. Ik hoop dat hij gelijk heeft .....

Mijn versie:
2.0TDI CR 170
Elegance Business Line
Alarm
Hill Hold
Mocca Brown en Ivory bekleding
(staat echt sjiek, moest er wel aan wennen, maar wordt elke keer als ik deze bij de dealer zie weer mooier)

Nog even geduld hebben dus...

7 november dus besteld bij dealer en deze week binnen, das 5 a 6 weken.
Redelijk snel wel ja...

octofreak

Actief lid
Gefeliciteerd! Je zet echt een record neer... 4 a 5 weken na bestelling? Ik heb nog steeds niks vernomen van de dealer.. maar eens een mailtje doen :confused:

Overigens gaf mijn dealer aan dat bij hem de volgende lichting pas week 8 komt.... Een andere klant zou nl in januari de auto binnen krijgen en dat wordt dus nu week 8!!

candywhite

Nieuw lid
Hallo iedereen,
Mijn eerste post als Skoda rijder in spé.
Begin november besteld en ergens in januari geleverd volgens een laatste mail van mijn dealer.
In blijde verwachting van een Superb Elegance met belgisch business pack, alu inleg, soundsystem, airbags achteraan, trifid 17" velgen en tv-tuner als leasing-car. En dit alles in candy-white.
Mijn eerste skoda, en volgens mij een logische keuze na het 'bestuderen' van alle andere merken.
Vele groeten,
J.

Net eventjes gebeld

Net eventjes met mijn dealer gebeld, de auto staat al bij de importeur en komt hopelijk deze week nog bij de dealer aan! :D

Het navigatie systeem hadden ze helaas nog niet besteld, maar er stond waar ze het gingen halen, dat het op voorraad was. Gezegd dat ik me daar toch wat zorgen over maak (het gaat om een columbus, maar dan na fabriek inbouw).

Maar 1ste week van 2009, lijken we te gaan halen, inclusief kenteken en alles! :D Dat zou zeer zeer fijn zijn!

De toyota corrola verso welke ik nu heb, ben ik inmiddels echt zat. :(

stillekracht

Nieuw lid
Voor mij is een S2 besteld met DSG (diesel). Hij zou eerst pas in April geleverd worden. Ik kreeg vandaag bericht dat hij al bij de dealer staat en begin januari afgeleverd wordt.

breef

Lid
Veel goede berichten, helaas staat die van mij nu pas voor productie op week 3... en al 2de week nov besteld

Bovenaan Onderaan