Mijn 1.8 DSG staat over 12 dagen klaar bij de dealer.
En wanneer is die van jou dan besteld?
Van mijn dealer.. Hij kreeg een telefoontje van de importeur.Mag ik vragen waar je dit heb gehoord of gelezen? Is er dan een nieuwe prijslijst?
Aaahhh.. fokking hell.. Wat irritant zeg.. Ik zal wel eventjes met de dealer bellen komende week.. Ik weet niet of er ondertussen al maatregelen zijn genomen m.b.t. anti-diefstal..Hier wat topics over de Columbus ( ook andere inbouw navi is gevoelig )
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=6928
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3705640
En ook op mijn werk enkele keren gehoord...
Niet om je helemaal bang te maken, het is waarschijnlijk ook zwaar afhankelijk van waar je auto de nacht doorbrengt
Ook het navigatie systeem zit in 'de post'.
Oww sorry man.. Ik heb echt pure onzin getypt (gedeeltelijk..) Mijn S2 Amb. Business wordt ook ergens in maart afgeleverd. De Bolero is volgens mij de gewone radio/cd met wisselaar. Maar nu wordt er voor 700 euro meer de Columbus erin gezet. Dat is algemene wijziging voor de S2. Normaal is dat ding 2200 euro ofzo.
Ik heb op 7-10 een 1.4 TSI Ambition bestelt, vandaag van de dealer te horen gekregen: hij is definitief door de fabriek bevestigd en wordt in week 3 gemaakt. Zal laatste week januari/13 week februari worden voor de aflevering
Bij levering nog winterbanden en een trekhaak.
Groet,
John.
begin november besteld, nu bij dealer.....:1761:
joepie .... mijn 140pk candywhite Elegance is binnen .....
nu nog wachten op leasingmaatschappij voor nummerplaat en binnenkort rijden we .... ik post wel enkele fototjes dan !!!
Ik heb op 7-10 een 1.4 TSI Ambition bestelt, vandaag van de dealer te horen gekregen: hij is definitief door de fabriek bevestigd en wordt in week 3 gemaakt. Zal laatste week januari/13 week februari worden voor de aflevering
Bij levering nog winterbanden en een trekhaak.
Groet,
John.
Mijn superb gaan ze ook week 3 maken ( tenminste zo stond het op de planning )
Wat bedoel je precies met '13 week februari' ? krijg je hem pas week 13 uiterlijk?
toch vreemd....ik heb het idee dat zo ongeveer iedereen zijn superB sneller heeft dan gepland....of zie ik dat verkeerd?