levertijd....

Hier wat topics over de Columbus ( ook andere inbouw navi is gevoelig )

http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=6928
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3705640

En ook op mijn werk enkele keren gehoord...

Niet om je helemaal bang te maken, het is waarschijnlijk ook zwaar afhankelijk van waar je auto de nacht doorbrengt ;)
Aaahhh.. fokking hell.. Wat irritant zeg.. Ik zal wel eventjes met de dealer bellen komende week.. Ik weet niet of er ondertussen al maatregelen zijn genomen m.b.t. anti-diefstal..

Telefoontje

Zo, net een telefoontje met de dealer gedaan. Het kenteken is aangevraagd en de papieren zijn onderweg. Ook het navigatie systeem zit in 'de post'. Dus als alles gaat zoals ik hoop dat het gaat, rijd ik volgende week in mijn nieuwe SuperbII met columbus en alles! :D

Een goed begin van het nieuwe jaar! :cheer:

Bartez

Lid
Oww sorry man.. Ik heb echt pure onzin getypt (gedeeltelijk..) Mijn S2 Amb. Business wordt ook ergens in maart afgeleverd. De Bolero is volgens mij de gewone radio/cd met wisselaar. Maar nu wordt er voor 700 euro meer de Columbus erin gezet. Dat is algemene wijziging voor de S2. Normaal is dat ding 2200 euro ofzo.

Dus als ik het goed begrijp....700 euro meer dan de bolero.....dus vanaf bniks is dat zo'n ruime 1000 euro voor de columbus???

candywhite

Nieuw lid
begin november besteld, nu bij dealer.....:1761:
joepie .... mijn 140pk candywhite Elegance is binnen .....
nu nog wachten op leasingmaatschappij voor nummerplaat en binnenkort rijden we .... ik post wel enkele fototjes dan !!!

johnboy

Donateur
levertijd

Ik heb op 7-10 een 1.4 TSI Ambition bestelt, vandaag van de dealer te horen gekregen: hij is definitief door de fabriek bevestigd en wordt in week 3 gemaakt. Zal laatste week januari/13 week februari worden voor de aflevering:(

Bij levering nog winterbanden en een trekhaak.

Groet,
John.

octofreak

Actief lid
Ik heb op 7-10 een 1.4 TSI Ambition bestelt, vandaag van de dealer te horen gekregen: hij is definitief door de fabriek bevestigd en wordt in week 3 gemaakt. Zal laatste week januari/13 week februari worden voor de aflevering:(

Groet,
John.

Kun je die winterbanden bijna nog in het rek laten staan:biggthumpdown:

octofreak

Actief lid
begin november besteld, nu bij dealer.....:1761:
joepie .... mijn 140pk candywhite Elegance is binnen .....
nu nog wachten op leasingmaatschappij voor nummerplaat en binnenkort rijden we .... ik post wel enkele fototjes dan !!!

Yep, half november besteld en eind december stond ie er al. Nu moet ik van de leasemaatschappij nog wachten tot eind januari!

breef

Lid

Groet,
John.

Mijn superb gaan ze ook week 3 maken ( tenminste zo stond het op de planning )

Wat bedoel je precies met '13 week februari' ? krijg je hem pas week 13 uiterlijk?

breef

Lid
Kijk dat valt reuze mee! Dat is het al bijna! Al snap ik natuurlijk dat jij al erg lang wacht ;)

Mijn dealer vertelde me, week 3 bouwen en dan 'een week of 5 later levering' maar dat lijkt me sterk

Bartez

Lid
ik heb vandaag gehoord dat het nog niet bekend is of het bij mij nu week 8 of week 20 wordt :biggthumpdown:

Vet balen....de columbus komt er in ieder geval in, da's geregeld....maar verder....afwachten maar....ik hoop binnen een week meer te horen!

toch vreemd....ik heb het idee dat zo ongeveer iedereen zijn superB sneller heeft dan gepland....of zie ik dat verkeerd?

octofreak

Actief lid
toch vreemd....ik heb het idee dat zo ongeveer iedereen zijn superB sneller heeft dan gepland....of zie ik dat verkeerd?

Nee dat zie je in mijn geval niet verkeerd, maar het zal met jaarwisseling en werktijdverkorting te maken hebben... ik heb net daarvoor besteld en de auto is ook voor de kerst geproduceerd...

Gebeld met dealer

Vandaag gebeld met de dealer. Het navigatiesysteem was nog niet binnen (zoals ik helaas al voorspeld had). De kenteken papieren waren inmiddels al wel binnen, maar.... ze hebben tot volgende week woensdag waarschijnlijk GEEN TIJD. Ze hadden 25 auto's achter staan, en konden echt gewoon niet eerder aan mijn auto toekomen.

Toch wat jammer aangezien mijn auto er vanaf voor het nieuwejaar staat. Een week leek mij toch wel genoeg, zeker zonder navigatie systeem (wat ook altijd achter kan als het binnen is).

Baal baal :1439:

octofreak

Actief lid
Bij mij eender. De dealer gaf aan dat dit wel een van de drukste maanden van het jaar is; allemaal uitleveringen van leaseauto en particulieren die de auto liever in jan op kenteken hebben...

Bovenaan Onderaan