levertijd....

Bartez

Lid
morgen mag ik m'n begin November bestelde witte Elegance 140pk met tv-tuner, airbags achteraan, soundsystem, trifid velgen, mirage afwerking en pack company, leasing wagen gaan ophalen.....joepiiieeeeee

Inderdaad...foto's!!! Ben erg benieuwd naar de witte uitvoering....succes vandaag!

candywhite

Nieuw lid
WAT EEN KAR .....
gewoon fantastische wagen, en die Columbus, schitterend, en die tv ontvangst.... haarscherp beeld.... rijkwaliteit, perfect, zonder ook maar iets van motorgeluid, muisstil.... en die ruimte ... ongelooflijk,... en die bluetooth verbinding, feilloos,... erg knappe wagen, zal er ongetwijfeld enorm veel plezier aan beleven, daar twijfel ik geen seconde aan. De foto's volgen asap. Aan ieder die een superb besteld heeft.... beste keuze, 100% juist.

van inkel

Forumguru
WAT EEN KAR .....
gewoon fantastische wagen, en die Columbus, schitterend, en die tv ontvangst.... haarscherp beeld.... rijkwaliteit, perfect, zonder ook maar iets van motorgeluid, muisstil.... en die ruimte ... ongelooflijk,... en die bluetooth verbinding, feilloos,... erg knappe wagen, zal er ongetwijfeld enorm veel plezier aan beleven, daar twijfel ik geen seconde aan. De foto's volgen asap. Aan ieder die een superb besteld heeft.... beste keuze, 100% juist.

Klinkt overtuigend ;)

Veel plezier met je aanwinst.

S

superbII

Levertijd verlenging met 3 MAANDEN!!!!

Zijn hier nog meer mensen die een SuperB in bestelling hebben staan en na een paar weken te horen hebben gekregen dat de levering 3 maanden later zal zijn....? :407:

Pendragon

Donateur
Zijn hier nog meer mensen die een SuperB in bestelling hebben staan en na een paar weken te horen hebben gekregen dat de levering 3 maanden later zal zijn....? :407:
Ja, ik. de levering werd 5 maanden in verband met de slechte levering van de 1.8TSI DSG motor. De mijne is in December besteld en staat in de planning van week 20.

S

superbII

Ja, ik. de levering werd 5 maanden in verband met de slechte levering van de 1.8TSI DSG motor. De mijne is in December besteld en staat in de planning van week 20.

Hmm, zal dat aan de motor liggen?

Ik heb gewoon een veel geleverde 1,9Tdi besteld.....

Mijne in December besteld en levering verplaatst van week 9 naar week 21/22!!!

Snap er niets van, dat er 2 tot 3 weken vertraging in zit kan ik me nog wel voorstellen, maar 3 maanden!! :shocked:

Snap er niets van, dat er 2 tot 3 weken vertraging in zit kan ik me nog wel voorstellen, maar 3 maanden!! :shocked:
Mensen,

Een tijdje terug plaatste een mede-forummer dat er een productielijn stilgezet zou zijn. Dat zou de vertragingen kunnen verklaren.

Bartez

Lid

Voor mij hetzelfde probleem....onbegrijpelijk :biggthumpdown: week 20 ipv de geplande week 8/9

Misschien dat veel VW of Audi kopers vanwege de recessie opeens een Skoda willen?! ;)
We worden weer even met de beide benen op de grond gezet. Dan gaan mensen ook beter nadenken hoe ze hun zuur verdiende geld gaan besteden.
En dan willen ze meer waar voor hun geld...

cloink

Actief lid
Jamaar, jamaar! Zit ik hier de boel wat af te remmen omdat ik pas in mei de nieuwe moet krijgen, beginnen ze er nu plots 3 maand bij te kletsen? :1884:

breef

Lid
December tellen we even niet mee :), dan zetten leasebedrijven geen auto's op kenteken... en volgens mij zijn toch de meeste S2's leasers...

Bartez

Lid
Vandaag gaf mijn dealer aan dat de verruiming van de levertijd te maken had met de grote hoeveelheid verkochte S2's.....hij gaf aan dat ze hier niet op gerekend hadden en dat ze momenteel 4x zoveel superb's verkocht hadden als de laatste 4 jaar.....vandaar de grote vertragingen....toch raar dan dan ze de productielijn stilgelegd schijnen te hebben.....

breef

Lid
Skoda zou gewoon een track and trace website moeten aanbieden waarop je steeds precies ziet waar je auto is!
Als DHL het kan, kan Skoda het toch ook :473:
De dealers zullen het een verademing vinden, niet meer al die telefoontjes ' hoe lang nog? '

___JC___

Forumguru
Skoda zou gewoon een track and trace website moeten aanbieden waarop je steeds precies ziet waar je auto is!
Als DHL het kan, kan Skoda het toch ook :473:
De dealers zullen het een verademing vinden, niet meer al die telefoontjes ' hoe lang nog? '

Ja maar dan staat iedereen tegelijk met de auto bij de dealer op de stoep hoelang het gaat duren voordat ze m krijgen!

Bovenaan Onderaan