Ik zou toch eens de dealer bellen om de productieweek te checken...@octofreak
Dat is een flink geluk, ik heb mijn superb 2 weken later dan jou besteld en ik kreeg derde week van maart door...
Op zich klopt dat, dat wil zeggen de definitieve productiedatum... de voorlopige is altijd vrij snel bekend. Dan heb je namelijk een idee. Je kan er niemand op vastpinnen.Ik begreep van de leasemij dat de dealer pas laat een een productie datum te horen kreeg... vlak voordat hij daadwerkelijk gebouwd gaat worden
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er al iets meer bekend is over de levertijd voor een Superb met 1.4 TSI motor. Op meerdere sites lees ik namelijk dat de levertijd van bijv. een Golf, Leon of Passat met dit type motor nu tamelijk lang is.
Vorige week is mijn S2 Greenline gemaakt. Vandaag kreeg ik een telefoontje van de dealer dat hij binnen is gekomen in Rouveen (Korterink).
Nu helaas nog wachten tot 2 januari... ;-(
Vorige week is mijn S2 Greenline gemaakt. Vandaag kreeg ik een telefoontje van de dealer dat hij binnen is gekomen in Rouveen (Korterink).
Nu helaas nog wachten tot 2 januari... ;-(
Als ik Bert moet geloven stond mijn auto dus dezelfde week (vrijdag's) bij de dealer. Hij zal dus begin van de week gemaakt zijn.Mijn dealer vertelde me dat het 3 weken duurde voor dat de auto in nederland aankwam, mijne gaan ze 1ste week 2009 bouwen en de dealer verwacht hem dan 1ste week feb. bij hem op de stoep
Hoi Bert,Stond die van jou vrijdag toevallig naast de mijne. Een Mocca Brown greenline?? Ben zelf vrijdag even bij Korterink wezen kijken naar mijn binnengekomen S2 amb business line. Mocca Brown. Ook bij mij is 2 januari als afleverdatum genoemd.
Hoi Bert,
Jij hebt ook een mooie wagen! Mooie kleur he? Mocca Brown. Ze waren vandaag al begonnen met mijn trekhaak. Sierstrippen en velgen zullen ook binnenkort volgen. Ook krijg ik mooie verchroomde einddemper.
Heren,
alvast veel kijkplezier toegewenst.
De mijne wordt deze week gemaakt, dus ik ben benieuwd wanneer ik deze mag bewonderen bij de dealer!
Ik heb de vaste trekhaak. Voor de velgen... zie mijn schermafbeelding. 17".He helemaal top. Kleur is idd mooi. Heb je een vaste haak besteld? Ga zelf voor een afneembare. Welke velgen krijg je eronder. We zullen wel na elkaar de aflevering hebben. Auto's stonden vrijdag gebroedelijk naast elkaar.