___JC___
Forumguru
Nou.. ik hoop dat de foto´s nu meekomen...
Top !! Mooie wagen hoor en ook een mooie kleur!
Je hebt niet het sportonderstel neem ik aan? Gezien de ruimte tussen wielen en wielkasten?
Nou.. ik hoop dat de foto´s nu meekomen...
Is dit bij Korterink in Zwolle?
Ik heb mijn S2 Greenline besteld in week 42. Ik hoop dat hij voor week 50 binnenkomt. Dan kan ik voor de feestdagen nog rijden (auto van de zaak in eigen beheer - geen lease dus -)
Zou dit haalbaar zijn?.. De dealer kon nog geen levertijd opgeven...
Hoe snel kreeg jij van de dealer te horen wat de levertijd zou worden? Of heb je dat nog niet gehoord?..in week 40 besteld is hoogstwaarschijnlijk pas in het nieuwe jaar rijden vrees ik....
ik heb de mijne ook rond die tijd besteld en de dealer was stellig dat de auto dan pas na de jaarwisseling bij hun afgeleverd zou worden. Maakt voor mij niet uit omdat de leasem. 'm toch pas vanaf jan. wil accepteren.
Zo zo flinke jongens worden hier besteld, helaas viel de elegance business buiten mijn budget..
@BREEF,
geen zorgen, je zult er net zoveel plezier van hebben!
Ik heb vandaag mijn Skoda Superb II besteld. De leasemij. gaf als levertijd week 9 aan, maar de dealer verwacht eind januari. Ik hoop dat hij gelijk heeft .....
Mijn versie:
2.0TDI CR 170
Elegance Business Line
Alarm
Hill Hold
Mocca Brown en Ivory bekleding
(staat echt sjiek, moest er wel aan wennen, maar wordt elke keer als ik deze bij de dealer zie weer mooier)
Nog even geduld hebben dus...
Enne voor al diegenen die hem al hebben: gefeliciteerd en veel plezier ermee! :1761:
@octofreak
Dat is een flink geluk, ik heb mijn superb 2 weken later dan jou besteld en ik kreeg derde week van maart door...
@breef
:biggthumpdown: he, dat mag toch nooit zoveel schelen? Wordt centraal geregeld. Ik begreep van mijn dealer dat de volgende productierun begin januari is dus daar zou je dan bij moeten zitten.
Ik zal voor je duimen...:xyxthumbs: