levertijd....

Ik heb mijn S2 Greenline besteld in week 42. Ik hoop dat hij voor week 50 binnenkomt. Dan kan ik voor de feestdagen nog rijden (auto van de zaak in eigen beheer - geen lease dus -)
Zou dit haalbaar zijn?.. De dealer kon nog geen levertijd opgeven...

Enkhuizen

Senior Member
Ik heb mijn S2 Greenline besteld in week 42. Ik hoop dat hij voor week 50 binnenkomt. Dan kan ik voor de feestdagen nog rijden (auto van de zaak in eigen beheer - geen lease dus -)
Zou dit haalbaar zijn?.. De dealer kon nog geen levertijd opgeven...

in week 40 besteld is hoogstwaarschijnlijk pas in het nieuwe jaar rijden vrees ik....

ik heb de mijne ook rond die tijd besteld en de dealer was stellig dat de auto dan pas na de jaarwisseling bij hun afgeleverd zou worden. Maakt voor mij niet uit omdat de leasem. 'm toch pas vanaf jan. wil accepteren.

in week 40 besteld is hoogstwaarschijnlijk pas in het nieuwe jaar rijden vrees ik....

ik heb de mijne ook rond die tijd besteld en de dealer was stellig dat de auto dan pas na de jaarwisseling bij hun afgeleverd zou worden. Maakt voor mij niet uit omdat de leasem. 'm toch pas vanaf jan. wil accepteren.
Hoe snel kreeg jij van de dealer te horen wat de levertijd zou worden? Of heb je dat nog niet gehoord?..
Ik weet namelijk niet of de dealer een 'orderbevestiging' krijgt van PON.

octofreak

Actief lid
Ik heb vandaag mijn Skoda Superb II besteld. De leasemij. gaf als levertijd week 9 aan, maar de dealer verwacht eind januari. Ik hoop dat hij gelijk heeft .....

Mijn versie:
2.0TDI CR 170
Elegance Business Line
Alarm
Hill Hold
Mocca Brown en Ivory bekleding
(staat echt sjiek, moest er wel aan wennen, maar wordt elke keer als ik deze bij de dealer zie weer mooier)

Nog even geduld hebben dus...

Enne voor al diegenen die hem al hebben: gefeliciteerd en veel plezier ermee! :1761:

breef

Lid
Zo zo flinke jongens worden hier besteld, helaas viel de elegance business buiten mijn budget..

Vandaag besteld bij leasemij een zwarte Ambition business line 170pk CR TDI met sunset en sportonderstel ( standaard wel erg hoog op de wielen )

camiell

Nieuw lid
Volgens de dealer moet ik 9 a 10 weken levertijd aanhouden voor mn S2 Greenline.
Vandaag voor en collega van mij een Golf Variant Bleumotion besteld met 5 maanden levertijd...

Gisteren gesproken met de dealer. Ik had mijn S2 Greenline week 42 besteld. De planning is dat hij week 49 in productie gaat en dan dit jaar nog bij Korterink kan zijn.

Dat wordt dus januari rijden.

Het is geworden een S2 in mocca brown;
- radio Bolero
- 17" lichtmetaal MAK JAG
- regensensor
- trekhaak
- bandenspanningcontrolesysteem
- chromen stootstrip op de deur
- chromen uitlaatsierstuk

Ik kan haast niet wachten...

1rste week van januari 2009

Zo, ik heb vandaag het woord mogen ontvangen dat mijn auto geplanned staat voor de 1ste week van januari 2009!

Zoals in het andere topic vermeld :

Skoda Superb II 2.0TDI 103kw Ambition Business Line
Mooi in het zwart met de volgende opties :

- Voorstoelen verwarmbaar
- Verwarmbare ruitensproeiers voor
- Extra opbergvak in de kofferruimte (dubbele bodem)

Als extra accessoires :
Navigatie systeem Columbus incl. DVD

Kan niet wachten! :D Mijn voorloop auto is een toyota corrola verso met een 2.2 D4D motor. Zuipt en is niet super. Maar de auto zelf is eigenlijk zo slecht nog niet... maar toch... Hier met mijn SII en snel! :D

philipken

Nieuw lid
Begin oktober onzen Superb2 besteld, eind oktober geleverd. :winkie:

Toen we hem bestelden waren er een aantal in pre-order voor de opendeurdagen hier in België. wij hadden geluk dat het geen we wilden erbij zat, nml een1.9TDi ambiente, Platin Metaal, parkeersesoren achteraan, cruisecontrol, auto dimmende spiegels en vloermatjes.

Na 9 jaar met een O1 combi 1.9TDi probleemloos gereden te hebben was het tijd om over te stappen naar iets nieuws. De bedoeling was eigenlijk een O2 aan te schaffen, maar toen we de Super2 "live" zagen staan en na een testrit gedaan te hebben was de beslissing vlug gemaakt.

Toch een zeer groot verschil van wagen voor eigenlijk een beperkte meerprijs tov een 02, toch met de condities die wij gekregen hebben.
En voor diegene die eraan twijfelen, een 1,9 TDi rijd zeer aangenaam voor zo'n wagen, het vermogen is voldoende en voor ons was de meerprijs van bv een 2.0 het niet waard.

Dus met andere woorden hier weer een gelukkige SuperB 2 rijder erbij !

Voor ons niet meer dromen, we kunnen er gewoon al van genieten !

Enkhuizen

Senior Member
Net gebeld met dealer, volgende week (week 48) zal de mijne gemaakt worden en dwz dat ik begin januari kan rijden.....

nog 49 dagen....

octofreak

Actief lid
Ik heb vandaag mijn Skoda Superb II besteld. De leasemij. gaf als levertijd week 9 aan, maar de dealer verwacht eind januari. Ik hoop dat hij gelijk heeft .....

Mijn versie:
2.0TDI CR 170
Elegance Business Line
Alarm
Hill Hold
Mocca Brown en Ivory bekleding
(staat echt sjiek, moest er wel aan wennen, maar wordt elke keer als ik deze bij de dealer zie weer mooier)

Nog even geduld hebben dus...

Enne voor al diegenen die hem al hebben: gefeliciteerd en veel plezier ermee! :1761:

Goed nieuws!
De dealer heeft aangegeven dat de Superb in week 50 nog in productie gaat en levering week 2 zal zijn. Dat scheelt ipv week 9!

Nu nog even aftellen...:24:

breef

Lid
@octofreak

Dat is een flink geluk, ik heb mijn superb 2 weken later dan jou besteld en ik kreeg derde week van maart door... :shocked:

bert

Lid
Vandaag te horen gekregen dat mijn S2 volgende week gemaakt gaat worden. Als het meezit in week 1 rijden. Ben aan het aftellen.

octofreak

Actief lid
@octofreak

Dat is een flink geluk, ik heb mijn superb 2 weken later dan jou besteld en ik kreeg derde week van maart door... :shocked:

@breef

:biggthumpdown: he, dat mag toch nooit zoveel schelen? Wordt centraal geregeld. Ik begreep van mijn dealer dat de volgende productierun begin januari is dus daar zou je dan bij moeten zitten.

Ik zal voor je duimen...:xyxthumbs:

breef

Lid
@breef

:biggthumpdown: he, dat mag toch nooit zoveel schelen? Wordt centraal geregeld. Ik begreep van mijn dealer dat de volgende productierun begin januari is dus daar zou je dan bij moeten zitten.

Ik zal voor je duimen...:xyxthumbs:

thx :xyxthumbs:

Ik ben benieuwd!! Veel plezier met de jouwe straks! wel gelijk pics posten he ;)

Bovenaan Onderaan