levertijd....

KaleFietsbel

Actief lid
De two-tone bekleding maakt het net even wat mooier vind ik.:D

Vind ik ook! De dealer in Ede heeft er ook 1 staan met deze bekleding, hij vertelde dat het standaard is. Zo als je overigens ook standaard voor een lichte onderkant van het dashboard kan kiezen, ook al heb je donkere stoelen.

De Ambition krijgt alu accenten, de Elegance hout, maar die kunnen ook alu krijgen. De Ambition kan geen hout krijgen.

HWH

Lid
:yeah:, gisteren was het zover. ik heb mijn S2 1.4TSI Ambition opgehaald.
De proefrit destijds was al weer te lang geleden. Wat een auto!! Morgen een ritje van 200 km, dan wat langer in de auto...

John.

En hoe bevalt de 1.4 tsi? Gevoel dat je te weinig vermogen hebt?

johnboy

Donateur
Mooie auto! De two-tone bekleding maakt het net even wat mooier vind ik. :ot:Was je ff het weekend op de camping? :D
Even koffie drinken op de camping van mijn schoonouders en auto showen. Is uurtje rijden. Op terugweg 1 op 14 bij 130 (volgens mij windje mee).

johnboy

Donateur
En hoe bevalt de 1.4 tsi? Gevoel dat je te weinig vermogen hebt?

Nee, zeker geen gevoel van te weinig vermogen. Trekt goed, ook bij hogere snelheden. Ik had al eens met een Touran 1.4 TSI gereden, daarom ook voor de S2 1.4 gegaan. + zuiniger dan de 1.8

Groet,
John.

HWH

Lid
Nee, zeker geen gevoel van te weinig vermogen. Trekt goed, ook bij hogere snelheden. Ik had al eens met een Touran 1.4 TSI gereden, daarom ook voor de S2 1.4 gegaan. + zuiniger dan de 1.8

Groet,
John.

Mooi zo! Mijne wordt week 10 gemaakt en ik hoop em week 12 te krijgen. Kan ie nog net mee op wintersport/

Ambition 1.4 TSI in Candy White met 18 inch Themistovelgen en radio Bolero.

Mr_McPhisto

Actief lid
Mooi Johnny boy

Mooie auto John boy. Ook de kleur inderdaad vind ik mooi. Die velgen zij die standaard bij die uitvoering? Ken ze eigenlijk niet, maar goed het staat mooi!

santo

Lid
Vanmorgen telefoontje gekregen van de dealer dat mijn S2 eind vorige week bij hen afgeleverd werd, wat zo'n 2 weken eerder is dan voorzien :xyxthumbs:
Nu nog even wachten op de boorddocumenten en nummerplaten en dan kan ik hem eindelijk gaan ophalen.
Dit worden nog een paar lange dagen vrees ik ...

Torica

Lid
Vind ik ook! De dealer in Ede heeft er ook 1 staan met deze bekleding, hij vertelde dat het standaard is. Zo als je overigens ook standaard voor een lichte onderkant van het dashboard kan kiezen, ook al heb je donkere stoelen.

De Ambition krijgt alu accenten, de Elegance hout, maar die kunnen ook alu krijgen. De Ambition kan geen hout krijgen.
Hout is wel te bestellen op de ambitionline (in NL)

Torica

Lid
Klopt niet, ik heb het zonder problemen besteld in mijn ambition BL. Hen hiervoor bij 2 verschillende dealers een offerte gekregen.

Vanmorgen telefoontje gekregen van de dealer dat mijn S2 eind vorige week bij hen afgeleverd werd, wat zo'n 2 weken eerder is dan voorzien :xyxthumbs:
Nu nog even wachten op de boorddocumenten en nummerplaten en dan kan ik hem eindelijk gaan ophalen.
Dit worden nog een paar lange dagen vrees ik ...
foto's posten he!

breef

Lid
Iemand eigenlijk enig idee wat voor lampen de mistlampen op de SuberB zijn? Is dat ook Xenon, of is dat LED of zijn dat normale lampen?

Als je namelijk naar de site van Skoda gaat en je ziet de mistlampen van de nieuwe Octavia....zou je zeggen dat dat ook Xenon is....of LED..

http://www.skoda.nl/home/modellen/octavia/octavia_combi/intro/0,4947,_D0Lnl,00.html

Bij de superb gewone lampen, de nieuwe octavia heeft gecombineerd dagrij verlichting en mistlampen de mistlamp-unit

Octavia_TFL.jpg

octofreak

Actief lid
Iemand eigenlijk enig idee wat voor lampen de mistlampen op de SuberB zijn? Is dat ook Xenon, of is dat LED of zijn dat normale lampen?

Als je namelijk naar de site van Skoda gaat en je ziet de mistlampen van de nieuwe Octavia....zou je zeggen dat dat ook Xenon is....of LED..

http://www.skoda.nl/home/modellen/octavia/octavia_combi/intro/0,4947,_D0Lnl,00.html

Gewone lampen: H8 of H9, maar volgens mij wel witte. Ik heb ze zelf nog niet aangehad.

EDIT: Oops: ik had eerst C5W aangegeven, maar dat zijn lampen voor kentekenverlichting etc.

KaleFietsbel

Actief lid
Ik wou eens kijken hoeveel Superbs in 2009 op kenteken zijn gezet. Kan iemand me vertellen waar ik de specifieke aantallen per type auto kan vinden? Ik kan ze wel per merk vinden, maar niet per type?

johnboy

Donateur
velgen

Mooie auto John boy. Ook de kleur inderdaad vind ik mooi. Die velgen zij die standaard bij die uitvoering? Ken ze eigenlijk niet, maar goed het staat mooi!

Dealer heeft deze met mijn winterbanden geleverd. Rij ik in de winter ook netjes...

Echte velgen zijn de standaard bij de ambition.

John.

octofreak

Actief lid
Zou je eens willen kijken voor me? en zou je ook willen kijken hoe die dagrij verlichting toont bij de SuperB (fotootje van beide?) :cheer:

Aha....vandaar....thanx

@Bartez:

de mistlampen zijn geel (traditioneel dimlicht). de dagrij verlichting is een percentage (ik meen 75-85%) van de normale dimlichtstrekte en dus kleur.

Ik heb Xenon, dus kennelijk brandt het Xenon minder fel. Heb ik zelf niet kunnen vaststellen, want heel fel of iets minder fel zie je niet bij Xenon, het is altijd superlicht! :489:

Bovenaan Onderaan