levertijd....

Die van mij is op 23 Dec besteld.

Eerst zou het levering week 9 zijn, toen ineens produktieweek 18 en vorige week bericht produktie week 8....

Ik ben benieuwd deze week!!! :super:

Ik heb nog even gecheckt, besteld 4/12 met indicatie levering week 8.
Wordt dus prod wk 9 en levering 10/11.

Misschien zit er bij mij ook nog enige verbetering in zal eens contact opnemen met de dealer.

Remon-V

Nieuw lid
auto afgeleverd bij dealer

HET IS ZO VER!!! Vanmorgen even met de dealer gebeld wat de status was, en.... hij was vanmorgen binnen gekomen! :grin:

Gelijk in de lunchpauze even gaan kijken, en een paar fotootjes gemaakt. Ze staan inmiddels in mijn album.

Nu nog even afwachten tot de auto rijklaar is gemaakt, de Parrot is ingebouwd, en het kenteken binnen is. Volgens de dealer zal het uiterlijk volgende week vrijdag zijn.... :489:

santo

Lid
Mooie wagen, ook de kleur is goed gekozen :xyxthumbs:
Ben benieuwd naar buitenfoto's, want die zijn meestal toch nog altijd een stuk mooier

Bij mij heeft het overigens anderhalve week geduurd eer ik hem kon ophalen maar normaal gezien moet dat sneller kunnen, want ik had te kampen met een communicatieprobleem bij de leasingmaatschappij waardoor de papieren te laat werden opgestuurd.

Gefeliciteerd, ziet er geweldig uit!! Trifids zijn toch de mooiste 17" velgen, goede keuze.

Heel veel mooie en veilige kilometers toegewenst.:aangenaam:

starfish

Nieuw lid
HET IS ZO VER!!! Vanmorgen even met de dealer gebeld wat de status was, en.... hij was vanmorgen binnen gekomen! :grin:

Gelijk in de lunchpauze even gaan kijken, en een paar fotootjes gemaakt. Ze staan inmiddels in mijn album.

Nu nog even afwachten tot de auto rijklaar is gemaakt, de Parrot is ingebouwd, en het kenteken binnen is. Volgens de dealer zal het uiterlijk volgende week vrijdag zijn.... :489:

Ik heb een vraagje voor je ikzelf heb ook deze velg genomen.Nu lijkt het mij op de foto's in jou profiel of de auto nogal hoog staat.Of is dit gezichts bedrog op de foto?

Pendragon

Donateur
Ik heb een vraagje voor je ikzelf heb ook deze velg genomen.Nu lijkt het mij op de foto's in jou profiel of de auto nogal hoog staat.Of is dit gezichts bedrog op de foto?

Precies de reden waarom ik een sportonderstel genomen heb. Dan is hij 2,5cm lager. Ik heb het verschil gezien (zonder en met sportonderstel) en mijn voorkeur gaat uit met, maar dat is persoonlijk.

cloink

Actief lid
Precies de reden waarom ik een sportonderstel genomen heb. Dan is hij 2,5cm lager. Ik heb het verschil gezien (zonder en met sportonderstel) en mijn voorkeur gaat uit met, maar dat is persoonlijk.
Kan ik me bij aansluiten, het sportonderstel is wat mij betreft een must. Maar dat is inderdaad persoonlijk, daar ik ook voorstender ben van een stugge(re) ophanging.

breef

Lid
Kan ik me bij aansluiten, het sportonderstel is wat mij betreft een must. Maar dat is inderdaad persoonlijk, daar ik ook voorstender ben van een stugge(re) ophanging.

Ik heb ook eindelijk een paar fotos in mn profiel album gezet, hier zie je de superb met sportonderstel

Bartez

Lid
Ik heb ook eindelijk een paar fotos in mn profiel album gezet, hier zie je de superb met sportonderstel

Inderdaad mooi dat sportonderstel....dat is toch inclusief de 17" trifids??
Ik heb de 1.9 tdi....dan is sportonderstel niet mogelijk :(

Ander vraagje....ik zie dat je een telefoonsteuntje hebt...is dat standaard bij de BT module? En zoja...heb je BTII of BTIII?

ps...heb je nu als kleur zwart???

breef

Lid
Ik lees dat je sunset hebt, maar ik zie praktisch geen verschil met de voorkant. Is dat normaal?

Je moet soms inderdaad goed kijken... ik denk dat de camera het nog minder duidelijk weergeeft maar ze zijn wel echt donkerder :-)

Op foto 1 is het wel duidelijk te zien

breef

Lid
Inderdaad mooi dat sportonderstel....dat is toch inclusief de 17" trifids??
Ik heb de 1.9 tdi....dan is sportonderstel niet mogelijk :(

Ander vraagje....ik zie dat je een telefoonsteuntje hebt...is dat standaard bij de BT module? En zoja...heb je BTII of BTIII?

ps...heb je nu als kleur zwart???

De kleur is zwart met hier en daar wat modder :crazy:

Ik heb zelf een brodit houder laten plaatsen voor mijn navigatie, ik heb met opzet geen Columbus genomen ivm de vele diefstallen.

Dankzij die actieve houder waarbij de voedingskabel mooi weggewerkt is in het dashboard kan ik met één klik mn navi op de houder klikken en rijden maar, zonder dat ik snachts wakker lig of smorgens mn columbus er nog inzit :D

Bartez

Lid
De kleur is zwart met hier en daar wat modder :crazy:

Ik heb zelf een brodit houder laten plaatsen voor mijn navigatie, ik heb met opzet geen Columbus genomen ivm de vele diefstallen.

Dankzij die actieve houder waarbij de voedingskabel mooi weggewerkt is in het dashboard kan ik met één klik mn navi op de houder klikken en rijden maar, zonder dat ik snachts wakker lig of smorgens mn columbus er nog inzit :D

Nice....ik ben op zoek naar een steuntje voor de mobiel incl. voeding....kan ik daar diezelfde brodit voor gebruiken??? Zoja...heb je een bestelnummer ofzo voor me zodat ik dat aan de dealer kan doorgeven? of is dit bekend bij de dealer en heb je hem zelf ook via de dealer besteld?

Is deze specifiek voor de SuperB of is deze voor elk merk geschikt?

en zwart....nice....ikzelf krijg pacific blue....ben benieuwd hoe dat is, die ben ik namelijk nog niet tegen gekomen op het forum....

Bovenaan Onderaan