levertijd....

Mr_McPhisto

Actief lid
Morgen..

:473:
Ikke de mijne waarschijnlijk op 25 maart!....ook aftellen.....:473:

Morgen halen, morgen halen, morgen halen, morgen halen, morgen halen....
Nog een avond proberen te slapen, nog een avond proberen te slapen, nog een avond proberen te slapen.......

ik heb dus een probleem vannacht, ik heb dus een probleem vannacht, ik heb dus een probleem vannacht....

hyper, hyper, hyper. Morgen, morgen, morgen!!!:xyxthumbs::489:

Ronnie

Forumguru

Nog een avond proberen te slapen, nog een avond proberen te slapen, nog een avond proberen te slapen.......

ik heb dus een probleem vannacht, ik heb dus een probleem vannacht, ik heb dus een probleem vannacht....

hyper, hyper, hyper. Morgen, morgen, morgen!!!:xyxthumbs::489:
Neem een Jaegermeister, Berenburg, of het overheerlijke Twentse kruidenbitter, en je droomt er allen nog maar van.......

breef

Lid

Morgen halen, morgen halen, morgen halen, morgen halen, morgen halen....

hyper, hyper, hyper. Morgen, morgen, morgen!!!

en als je een dik uur hebt rondgereden denk je... " heb ik me hier nou zo druk om gemaakt " :grin:

Veel plezier morgen! :bye:

Mr_McPhisto

Actief lid
Haha, ja

en als je een dik uur hebt rondgereden denk je... " heb ik me hier nou zo druk om gemaakt " :grin:

Veel plezier morgen! :bye:

Ja, ik had het ook met de avond voor de tenaamstelling van me nieuwe passat 2 jaar terug!
Ik ga de hele avond morgen de koffer open en dicht doen, zo blij zal ik zijn! En met de sleutel open en dicht en dan het alarm testen en ieder raam op en neer en dan even de turbo horen fluiten bij een gasje (ja een gasje, want hij moet nog beetje inrijden!) en dan ga ik de een hele voorraad ruitenwisservloeistof er door heen jagen en naar de xenon kijken of het wel echt schoon is! en dan, en dan en dan..... ik neem nog inderdaad maar op advies net hier een beerenburg!

Ik zal me best vermaken morgen!

Hij staat (bijna) klaar!!

Ergens tussen kerst en oud / nieuw bij de lease maatschapij besteld en vandaag gebeld dat ik hem maandag op kan komen halen (mits de RDW een beetje meewerkt).
Uiteraard vandaag even wezen kijken en ben helemaal blij.
Skoda SuperB 1.8tsi (handgeschakeld) in het wit!

Mr_McPhisto

Actief lid
Heb de mijne vanmiddag in ontvangst mogen nemen.

Heeeerlijke auto.
Gefeliciteerd man! Heerlijk voor je ook.
Ik zal nu proberen mijn nacht door te brengen en morgen is het dan voor mij ook zover.
De dealer belde al dat de tuning en alle dingetjes netjes zijn gelukt! dus morgen een fesie!:489::yeah::530::cheer:

Torica

Lid
Gisteren na aflevering direct naar een afspraak gegaan. Dit betekende ruim 100 km. rijden (GEEN STRAF :super:) in de regen (wel jammer :crazy:). Gevolg is dat de S2 nu al vies is!

Komend weekend zal het er niet van komen maar begin volgende week zal ik een aantal foto's maken en op de site zetten

Bartez

Lid
Gisteren na aflevering direct naar een afspraak gegaan. Dit betekende ruim 100 km. rijden (GEEN STRAF :super:) in de regen (wel jammer :crazy:). Gevolg is dat de S2 nu al vies is!

Komend weekend zal het er niet van komen maar begin volgende week zal ik een aantal foto's maken en op de site zetten

SUPERRRRR!:xyxthumbs:

Pendragon

Donateur
Ik ga morgen m'n auto ook halen. Hopelijk laat de regen nog even op zich wachten dan kan ik wat mooie foto's maken morgen. Ben al om 9 uur aan de beurt :)

Maarten

Forumguru
Mijn jaloezie grenst aan het onwaarschijnlijke bij het lezen van al deze afleveringen...

Allemaal veel plezier en veel veilige kilometers!

ArieNuis

Nieuw lid
Yes! Vanmiddag mijn witte Greenline in ontvangst mogen nemen bij Nieuwkoop in Den Bosch! Dealer nam anderhalf uur de tijd om alles uit te leggen en een bloemetje voor de vrouw ter afsluiting. Geweldige service! Ik ben ontzettend blij met de Bolero radio (ik had direct een 4 GB sdhc kaartje meegenomen die zonder problemen werd herkend en binnen 5 seconden alle albums liet zien) Ik ben ook zeer te spreken over het geluid van deze radio. Laatste opgeslagen verkeersinformatie afluisteren is ook erg prettig.
Erg leuk om te zien waren de reacties op de snelweg, auto's die vrij lang achter mij bleven rijden om iets langer te kunnen blijven kijken, vooral moeders die naar de auto bleven wijzen om manlief er op attent te maken dat dit de volgende auto moest worden. Skoda gaat het druk krijgen! Wat een wegligging heeft deze koets zeg, pfff.. geweldig onderstel, zeer communicatief met het sportonderstel zonder een stuiterend gevoel te geven. Alleen maar positieve reacties van vrienden en kennissen, ook van een audi A6 rijder die zeer jaloers was op de achterklep!

Ik zal morgen een paar foto's plaatsen, maar eerst maximaal rijden!

Torica

Lid
Van harte!

Het lijkt wel of er een heel nest met S2 eieren uitgebroed is, er worden er momenteel erg veel afgeleverd.

mvdberg

Nieuw lid
Agelopen dinsdag mijn S2 BL elegance opgehaald, al 2 tanks (1000 km) leeggereden maar nog geen tijd voor photea.Tja, comfortabel .. wat moet je er verder nog van zeggen .. En inderdaad: je ziet er steeds meer op de weg verschijnen.

Bovenaan Onderaan