Ikke de mijne waarschijnlijk op 25 maart!....ook aftellen.....:473:
Neem een Jaegermeister, Berenburg, of het overheerlijke Twentse kruidenbitter, en je droomt er allen nog maar van.......:473:
Nog een avond proberen te slapen, nog een avond proberen te slapen, nog een avond proberen te slapen.......
ik heb dus een probleem vannacht, ik heb dus een probleem vannacht, ik heb dus een probleem vannacht....
hyper, hyper, hyper. Morgen, morgen, morgen!!!:xyxthumbs::489:
:473:
Morgen halen, morgen halen, morgen halen, morgen halen, morgen halen....
Nog een avond proberen te slapen, nog een avond proberen te slapen, nog een avond proberen te slapen.......
ik heb dus een probleem vannacht, ik heb dus een probleem vannacht, ik heb dus een probleem vannacht....
hyper, hyper, hyper. Morgen, morgen, morgen!!!
en als je een dik uur hebt rondgereden denk je... " heb ik me hier nou zo druk om gemaakt " :grin:
Veel plezier morgen! :bye:
Gefeliciteerd man! Heerlijk voor je ook.Heb de mijne vanmiddag in ontvangst mogen nemen.
Heeeerlijke auto.
hyper, hyper, hyper. Morgen, morgen, morgen!!!
Heb de mijne vanmiddag in ontvangst mogen nemen.
Heeeerlijke auto.
Gisteren na aflevering direct naar een afspraak gegaan. Dit betekende ruim 100 km. rijden (GEEN STRAF :super in de regen (wel jammer :crazy. Gevolg is dat de S2 nu al vies is!foto's??????
Gisteren na aflevering direct naar een afspraak gegaan. Dit betekende ruim 100 km. rijden (GEEN STRAF :super in de regen (wel jammer :crazy. Gevolg is dat de S2 nu al vies is!
Komend weekend zal het er niet van komen maar begin volgende week zal ik een aantal foto's maken en op de site zetten