levertijden octavia lijken terug te lopen

Net van de dealer gehoord dat mijn O2 in de week van 22 januari geleverd gaat worden, nog (dikke) 3 weken in spanning afwachten dus

LST01

Nieuw lid
Hmmm, opvallend allemaal. Hij is besteld rond 18 november (verkeerd natuurlijk door de leasemaatschappij), vervolgens op de maandag (20ste?) gecorrigeerd, en ineens komt ie pas half februari ipv half januari. 2tdi dsg met sportonderstel iets mee te maken misschien?

Cherio!
LS

jemo

Lid
De mijne (O2 1.9 tdi Combi Business Edition) is vandaag besteld!!! Geschatte levertijd week 10!! Week 10 ga ik op wintersport...Hopelijk kan ik em net meenemen, maar ik ben bang van niet...

1.9 tdi BE besteld rond 23 oktober 2006 vandaag 02-01-2007 afgeleverd
489.gif

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: jemo</font><hr />

De mijne (O2 1.9 tdi Combi Business Edition) is vandaag besteld!!! Geschatte levertijd week 10!! Week 10 ga ik op wintersport...Hopelijk kan ik em net meenemen, maar ik ben bang van niet...

[/ QUOTE ]

Zit met hetzelfde,....baal ik wel van,..nu moet ik een week voor mijn wintersport van alles gaan regelen als de auto niet optijd geleverd wordt,...erg jammer!!

bestelling: 10/11/06
verwachte levering: +/- 13/02/2007

Help me maar duimen
xyxthumbs.gif

Je kan ook gewoon geluk hebben.

Mijn auto was 15 juli besteld, levering was gepland op 30 sept en na 1,5 week krijg ik een belletje van mijn dealer dat er een identieke auto is besteld bij een andere dealer voor in de showroom.
Dealer ( VePreda - Spijkenisse ) heeft alles verder geregeld
winkie.gif
winkie.gif

Een weekje later reed ik ermee en achteraf gezien had ik ook geen minuut langer willen wachten .... wat een heerlijke wagen is dit.

vdijk

Lid
heb net de offerte van de leeasemaatschappij getekend, Tegen mij wordt verteld dat de auto ongeveer 8 - 10 weken levertijd heeft.
het is nu afwachten totdat ik een def leverdatum krijg

Vacaro

Senior Member
Mijne besteld juist na het autosalon te Brussel, eind januari dus, twee later kleur gaan veranderen(graphitegrey ipv stonegrey)en levertijd direct vier weken verdergeschoven. Dus den 3de mei ben ik haar dan gaan afhalen, was de moeite waard het wachten naar die first date.Is nu nog steeds grote liefde tussen ons.

japiejo5

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

still
koffie.gif

[/ QUOTE ]
Hij is binnen
smile.gif

11/11/2006 besteld...8/02/2007 ophalen.
Al met al bijn 13 weken! Populair wagentje
smirk.gif

Vandaag is mijn O2 geleverd, dealer had het dus bij het juiste eind toen hij eind januari vermelde op de bestelbon
smile.gif

een kleine update. Vanochtend gebeld met mijn leverende dealer. Definitieve bestelling is gebeurd op 9 januari. Volgende week (week 6) staat hij in de produktieplanning. Hooguit 14 dagen daarna is hij bij de dealer. In totaal kom ik dus aan zo'n 8 weken. Kan niet wachten !!!

Okki

Donateur
Het wachten op groen licht dat ze je auto gaan bestellen is al erg, maar als hij eenmaal is besteld en dan wachten tot hij er is helemaal

25-01-07 besteld, aflevering medio maart ? (ik hou het zelf maar op eind maart)

Thurina

Nieuw lid
15 december ocatvia 2.0 fsi business besteld. Vandaag gehoord dat ie eind februari geleverd word. Zal blij zijn als ik hem heb.

vdijk

Lid
heb net te horen gekregen dat ik op 14 april de mijne kan ophalen

tijden:
* 15 jan getekende offerte naar de leasemaatschappij
* 14 april ophalen
is totaal een week of 12

waarschijnlijk heeft de leasemaatschappij de bestelling niet direct de deur uitgedaan en moet ik dus nu ongeveer 2 weken extra wachten

Vandaag te horen gekregen dat de definitieve produktieweek 8 geworden is (deze week dus)! Zat eerst op week 6. Volgens de dealer is er geen lijn op te trekken. Soms verandert de planning nog op het laatste moment. Vooralsnog houden ze vast aan de week van 8 maart 2007. Besteldatum 9 januari 2007. Ben benieuwd

Bovenaan Onderaan