levertijden octavia lijken terug te lopen

De speakrset van 8 stuks zit er inderdaad af-fabriek in. Heb jij de stream meebesteld met de wagen dan zit die er normaal toch ook af-fabriek in? Als je hem nabesteld hebt is er veel kans bij dat het nog de stream zonder MP3 functie is, dat kan je lezen in een aantal andere onderwerpen.
Eigenlijk is dat geen ramp want je kan MP3 bestanden ook converteren naar een audio bestand via de PC voor dat je ze op CD brand. Dat gaat vrij vlot. Je hebt bij een plaatsing achteraf wel geen AUX aansluiting voor een DVD-speler ofzo.

ilske

Nieuw lid
Ik heb geen Skoda radio gekocht, maar bij de dealer een Blaupunkt besteld. Het Skoda-model vond ik in vergelijking best wel duur... Het is dus een Blaupunkt Santa Cruz Mp36 geworden.
De dealer moet dus blijkbaar alleen nog de radio plaatsen en de wagen oppoetsen als ie arriveert, hopelijk gaat dat snel!

sitechris

Donateur
de skoda radio is zeker (te) duur. Voordeel is wel dat je interieur er met een Stream of Audience erg strak uitziet.

Akkoord, veel geld voor een standaard radio, maar hij ziet er echt wel mooi uit in het dash-board. Groot gelijk dat je een 'gewone' radio laat inbouwen.

Yesss nu vrijdag 22 sept heb ik hem!!!
besteld: 21 juni
in ontvangst: 22 sept
Dus drie maanden levertijd voor O² Elegance

ilske

Nieuw lid
Joepie!!! Vandaag te horen gekregen dat we onze Octavia vrijdag kunnen afhalen. Nog even oppoetsen en de radio erin, en vanaf vrijdag: toeren maar!
cool.gif

Totale levertermijn is dus 11 weken.

En maar wachten op de in de eerste week van juli bestelde Octavia Demarrage. Begin november pas binnen waarschijnlijk
407.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: William</font><hr />

En maar wachten op de in de eerste week van juli bestelde Octavia Demarrage. Begin november pas binnen waarschijnlijk
407.gif

[/ QUOTE ]

Vreemd, ik dacht dat de importeur ze op voorraad had staan. Was bij mij indertijd wel het geval. Maar goed, toen was nog niet bekend dat de Demarrage een permanent karakter zou krijgen.

Huff

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />

RS besteld op 18 augustus. Geleverd 14 oktober. Foto's volgen.

[/ QUOTE ]

Mooi, ik heb mijn O2 ook besteld op 18 augustus, hopelijk deze week
489.gif

GoofyG

Nieuw lid
Auto (zie onderschtift) is op 8 september besteld bij Leaseplan. Leaseplan levert na half november geen nieuwe auto's meer uit. Heb net te horen gekregen dat de auto in week 2 van 2007 wordt afgeleverd. Moet dus nog 13 weken geduld hebben. Rij nu tijdelijk een golf plus in basis uitvoering en met een basis moter dus kan eigenlijk niet wachten.

Misschien levert het wachten wel een nieuwe kenteken combinatie op
smirk.gif
.

Auto besteld op 22 september. Productieweek 44. Wordt geleverd in week 47. Leasemaatschappij levert tot en met eind november.

Let's keep my fingers crossed zullen we maar zeggen.....

Saturnus66

Nieuw lid
Ik heb mij Octavia II Business Edition 2.0 FSI in de kleur cappucino beige besteld op 23 augustus en zou volgens de dealer gepland staan in produktieweek 43/44.
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat hij uitgeleverd wordt ?
Lijken de levertijden wel terug te lopen ?

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Saturnus66</font><hr />

Ik heb mij Octavia II Business Edition 2.0 FSI in de kleur cappucino beige besteld op 23 augustus en zou volgens de dealer gepland staan in produktieweek 43/44.
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat hij uitgeleverd wordt ?
Lijken de levertijden wel terug te lopen ?

[/ QUOTE ]

Productieweek 44-45 is begin november?
Als het een leaser is kan je wel eens net op de grens zitten.
Mijn leasemaatschappij levert in november en december geen auto's meer uit.
407.gif

Saturnus66

Nieuw lid
Ik heb mijn nieuwe Octavia II niet gelease.
Daarom heb ik nog hoop.
Moet wel zeggen dat ik snel verkocht en verliefd was geworden op mijn Octavia in aantocht.
Het is zeker het wachten waard.
xyxthumbs.gif

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: sitechris</font><hr />

voor je inruil is het handiger om hem in 2007 op kenteken te zetten. Scheelt centjes over een paar jaar.

[/ QUOTE ]

Ik gok dat de dealer hem wel hééél graag in 2006 op kenteken wil hebben
icon_smile_question.gif

Saturnus66

Nieuw lid
Sitechris,

Daar heb je gelijk in. Dit is een van de opties die ik met mijn dealer heb afgesproken. Als de dealer beld kan ik als nog besluiten om hem in 2007 opnaam te laten zetten en af te leveren onder dezelfde inruil voorwaarden.
koffie.gif

Deze optie was later aan het koopcontract toegevoegd zonder in te boeten op de inruil. Een andere dealer ging hier duidelijk minder flexibel om. Dit zou mij dan in inruilprijs inmindering gebracht worden. tenzij ik mijn oude Bora meteen zou inleveren.
biggthumpdown.gif

Bovenaan Onderaan