levertijden octavia lijken terug te lopen

</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fotopeerke</font><hr />

Net een belletje van de dealer dat ik volgende week kan rijden! /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Ik zal het je sterker vertellen: maandag om 18.00u rij ik lekker met mijn DSG van Amsterdam naar Eindhoven. Mij krijgen ze niet meer klein in de file! /forum/images/graemlins/wink.gif
Mochten jullie dus iemand met een grote grijns in een O2 combi Elegance Stone Grey zien rijden dan is de kans erg groot dat ik dat ben! /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/smile.gif

Weet je het zeker ? Volgens mij moest hij mij hebben hoor /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

@johnnywalker, hoelang duurde het bij jou vanaf productieweek tot je auto bij de dealer stond ?

[/ QUOTE ]

Dat duurde 2 weekjes, en in de derde week was ie er al mee klaar ...

richyk

Actief lid
Zou voor de mijn dus ook kunnen gelden ! Komende week dus maar even een dealer telefonisch lastigvallen /forum/images/graemlins/grin.gif

Wat heerlijk zeg!
Helaas geen files /forum/images/graemlins/wink.gif om de DSG lekker uit te proberen.
Wat wel jammer is is dat de dealer de anti-carjack functie niet geactiveerd heeft. Morgen maar even over bellen.

Misschien kom ik van de week nog wel toe aan het maken van wat fotos.

Nou, ik ga proberen te slapen /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/wink.gif en dan morgen weer lekker toeren!

Nog 1000km en dan kan ik hem eens lekker op zijn staart trappen!
Maar wat een heerlijke eerste 500km. Lekker uitgerust uit de auto komen en een verademing die automaat met die kilometers!!! /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/smile.gif

ESC

Lid
Vandaag een belletje van de dealer gehad dat mijn auto (productieweek 21) vanmiddag om 13:00 in Leusden is afgeleverd. Duurt volgens hem tot 3 werkdagen om 'm bij Skoda Centrum Utrecht te krijgen. Volgende week rijden dus /forum/images/graemlins/24.gif

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ESC</font><hr />

Vandaag een belletje van de dealer gehad dat mijn auto (productieweek 21) vanmiddag om 13:00 in Leusden is afgeleverd. Duurt volgens hem tot 3 werkdagen om 'm bij Skoda Centrum Utrecht te krijgen. Volgende week rijden dus /forum/images/graemlins/24.gif

[/ QUOTE ]

Vandaag een e-mail dat mijn RS (productieweek 21 !) onderweg is naar Nederland ! Of zou hij misschien toch bij die van jou op de trailer staan /forum/images/graemlins/crazy.gif

ESC

Lid
Utrecht-Leusden is voor mij een half uurtje. Misschien zelf ophalen /forum/images/graemlins/24.gif

Gisteren telefoon gehad van de dealer (in turkeye op vakantie ) ik kan vrijdag rijden. /forum/images/graemlins/smile.gif
Kan hem ophalen bij de OPEL dealer in EDE.

ESC

Lid
Mijne is ergens in week 21 geproduceerd en stond gisteren al op de parkeerplaats bij de dealer /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif Ik was er om de carkit die ze gaan inbouwen af te geven en ben meteen even wezen kijken.

Even wachten op poetsen, kenteken en inbouw van de Parrot en ik kan woensdag rijden. Jammer van die 2e pinksterdag, weer een dag vertraging /forum/images/graemlins/koffie.gif

richyk

Actief lid
De mijne is in dezelfde week gemaakt en nog steeds "op transport" /forum/images/graemlins/crazy.gif

@ESC, zat jij ook op Seat-Online, zo ja onder welke nickname ??

MrC

Lid
Ik was zeer blij afgelopen week te horen dat mijn Octavia twee weken eerder afgeleverd kon worden. Dus 6 ipv 8 weken. Daar kunnen heel wat fabrikanten een voorbeeld aan nemen.

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MrC</font><hr />

Ik was zeer blij afgelopen week te horen dat mijn Octavia twee weken eerder afgeleverd kon worden. Dus 6 ipv 8 weken. Daar kunnen heel wat fabrikanten een voorbeeld aan nemen.

[/ QUOTE ]

Dan zou ik dit topic maar even helemaal doorlezen. Het is ook wel anders geweest !

Zou voor de mijn dus ook kunnen gelden ! Komende week dus maar even een dealer telefonisch lastigvallen /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Weet je al wat meer Richyk....issie er al??
en laat jij je silver arrow misschien ook chippen?
de mijne is sinds afgelopen donderdagmiddag eindelijk in bezit...foto's geplaatst in de gallery.
groet Henk. /forum/images/graemlins/1761.gif

Bijlagen

• 29247-DSC_1509.JPG
    29247-DSC_1509.JPG
    90,5 KB · Weergaven: 55
Mooie foto's. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif En wat is het toch een plaatje. Nog een week of 3 a 4 en ik hoop de 1e foto's van een zwarte RS Hb te kunnen plaatsen. Tot die tijd zal ik me vergapen aan die mooie zwarte van jou. Ik heb lang getwijfeld over de kleur, ik vond blauw en zilver ook zoooo mooi, maar nu ik die van jou zie heb ik geen spijt. Alleen wel veel poetsen ben ik bang.

Ja,Ja Mastermind..poetsen en nog eens poetsen..maar dat is toch mooi joh om je wagen te zien glimmen.
/forum/images/graemlins/24.gif
mag de wagen echter alleen met lauw water afnemen
ivm. de Wax Guard laag van Cartex die er op gezet is.

Enne nog ff sterkte met het wachten op jouw Black Beauty..

Bovenaan Onderaan