levertijden octavia lijken terug te lopen

renYek

Lid
Dank voor de reacties! Ik had vandaag een brief van Leaseplan in de bus waarin staat dat de verwachte levertijd week 23 is (10 weken dus). Die 3 a 4 maanden die ze me telefonsisch doorgaven waren wat pessimistisch dus! (naja, hij is er nog niet he).

Alleen is hij in de verkeerde kleur besteld (Black Magic ipv Graphite Grey), maar dat is eigenlijk niet erg. Ik was achteraf aan het bedenken dat ik zwart toch mooier vond, dus bij deze hehe.

*popel*

Mijn octavia heeft productiedatum van week 16
Wat is dan de week van leveren?
Hoeveel weken zaten er bij jullie tussen productie en leveren.

(de (jonge) verkoper kon mij daar niet een helder overtuigend antwoord op geven hij had het over week 20/21 maar dat lijkt me persoonlijk heel erg lang!)

DavidB

Nieuw lid
Het zou zomaar kunnen dat onze O2s samen naar NL komen /forum/images/graemlins/24.gif Vandaag wist (een andere?) jonge verkoper mij te vertellen dat de productie van mijn O2 ook in week 16 plaatsvindt. Volgens de dealer duurt het dan nog één a twee weken tot de auto bij de dealer is. Weekje rijklaar maken en kenteken aanvragen; dus einde week 19 moet te doen zijn /forum/images/graemlins/24.gif Het kan me niet snel genoeg gaan!

Ja week 19 daar kan ik beter mee leven /forum/images/graemlins/wink.gif

Moet het nu tijdelijk doen met een peugeot 206....boven de 120 km/u loop je gehoorschade op in dat ding.

Wullum

Actief lid
Het kan ook meezitten: mijn O2 is in week 13 gemaakt (vorige week dus) en vandaag staat hij al bij de dealer.
ING Carlease meldde vorige week nog dattie over 3 weken zou worden geleverd... Gevalletje TGV lijkt het /forum/images/graemlins/grin.gif
Dealer probeert 'm ook nog rap af te leveren /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

renYek

Lid
*juich*
Vanmorgen met de dealer gebeld. Hij staat op voorraad bij de importeur en de 18e kan ik hem ophalen!
Dus dan heb ik maar 3 weken hoeven wachten /forum/images/graemlins/24.gif

renYek

Lid
Zie eerste post bovenaan deze pagina.
Een collega van me heeft afgelopen week een O2 HB 1.6 Elegance pegasus, maxidot en nog iets besteld en hij heeft een productiedatum van week 19 opgekregen, dus dan zal het wel een levertijd van een week of 8 worden?

Net even de dealer gebeld.
Productieweek 18 verwachte leverweek 22.
Dat is wel wat vroeger dan de eerder ingeschatte leverweek 27! /forum/images/graemlins/cool.gif
Week 13 besteld en leveren week 22 dat maakt 9 weken! Misschien dat de dealer hem zelfs nog eerder kan leveren /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/smile.gif

Vandaag nog even nagevraagd.
Week 13 besteld. Productie verwacht voor week 18 en verwachte leverweek week 21. ZOals het er nu naar uitziet misschien 8 weken! /forum/images/graemlins/cool.gif /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/cool.gif

Nog even in de Plekzat TDi 105Pk en dan lekker in de O2 Combi Elegance TDi 105 PK DSG Maxidot Stream Verwarmde voorstoelen Isofix Graphite Grey verder tuffen /forum/images/graemlins/473.gif

gisteren bericht van de leasemaatschappij:

a.s. woensdag kan ik de O2 al ophalen bij onze leasemij.
Vooraf moest ik rekening houden met ca. 10 wkn, het is nu in 7 weken gefixed!
Dat is een grote meevaller!

/forum/images/graemlins/489.gif
Sommige dealers hebben gevoel voor wat hun klanten willen, zoals Vepreda. Die nemen er gewoon een paar in voorraad...
Toen ik begin april voortijdig afscheid moest nemen van mijn O2 4x4 1,9TDI kon ik meteen aanschuiven voor een RS. Precies zoals ik 'm wou hebben! Nou ja okee op een paar grotere velgen na dan, is niet erg.
Eind mei zou ie er al moeten zijn!!!

Een HB besteld ambiente met als enige extra een achterruitenwisser. kleur sahara beige.
besteld 16-02 verwachte bouwdatum is van week 13 naar 16 naar 19 gegaan.
vrijdag week 19, nog steeds geen chassis nummer bekend in systeem van PON.
Week 19 is een van de laatste weken dat sahara beige wordt gemaakt.
Zolang wachten, zou dat beloond worden ???

Een HB besteld ambiente met als enige extra een achterruitenwisser. kleur sahara beige.
besteld 16-02 verwachte bouwdatum is van week 13 naar 16 naar 19 gegaan.
vrijdag week 19, nog steeds geen chassis nummer bekend in systeem van PON.
Week 19 is een van de laatste weken dat sahara beige wordt gemaakt.
Zolang wachten, zou dat beloond worden ???

Icebird, Sahara Beige gaat eruit/is eruit. Laat je dealer PON eens bellen met de vraag om opheldering hierover. Er is wel een nieuwe kjleur die er veel op lijkt maar meer grijs is.

Ja, de nieuwe kleur lijkt op ziver, welke vuil is, ik vind hem niet mooi.
PON snapt het niet, leaseplan ook niet en de dealer ook niet, deze heeft dezelfde auto in dezelfde kleur en configuratie later nog een keer besteld en deze rijdt al rond....
Ze gunnen mij geen SKODA /forum/images/graemlins/407.gif

Bovenaan Onderaan