levertijden octavia lijken terug te lopen

Henny

Actief lid
Wij hebben 'm 19-11-2005 besteld en afgelopen vrijdag 20-1-2006 op kunnen halen. Productie was gepland in week 51, maar dat is week 1 geworden.

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik kan het je maandag wel zeggen.
Auto is dinsdag vorige week besteld. (door Leaseplan, die het dan nog moet goedkeuren en de dealer die vervolgens de echte bestelling moet doen)
Ik zal maandag bij de dealer vragen wat de verwachte productie en aflever data zal zijn.

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/koffie.gif Nou weet je al meer? /forum/images/graemlins/koffie.gif

Wullum

Actief lid
NOT!

O2 bij dealer besteld op 25.01.2006, op 16.02.2006 door dealer gebeld dat ze 'm daadwerkelijk bij de fabriek konden bestellen en dat hij in week 14 ipv oorspronkelijke week 8 gemaakt gaat worden....
6 weken extra wachten.... Daar word ik niet vrolijk van.
Grmbl!

De mijne 5 december (dat is nog eens een cadeautje) besteld.

Productie in week 1, aflevering mogelijk vanaf 18-02-06. Helaas kan ik dan niet, dus het wordt 20-02-06 (week 8)

Ik vermoed dat de aflevering nog eerder kan, omdat mijn dealer met wat ziektegevallen kampte...

Gimli

Lid
Hmmm de mijne is 15 november besteld, en zou 3 januari geleverd moeten worden officieel, ik wacht nog steeds....maar met een beetje geluk mag ik um volgende week of de week daarop ophalen... denk ik.....

Gimli

Lid
Nounou eindelijk goed bericht aankomende donderdag om 13:00 moet ik in Amsterdam zijn, om Mijn voorloper, de renault laguna, 100 pk in te leveren en over te stappen in mijn nieuwe Octavia Combi... het werdt tijd.. Radio is meteen al ingebouwd, ik heb de DEH-P8600MP# er in laten zetten, dit i.v.m de verdere audio uitbreidingen die er nog in gaan komen (2 caliber versterkers, 1 JBL sub, en 1 JBL condensator, plus een beetje neon randjes om het geheel leuk af te maken.. kortom dit weekend naar de houtzagerij om mijn dubbele bodem te gaan fabriceren....

Tallguy

Forumguru
Die van mij is gisteren besteld. Als ik uit mag gaan van de 7 weken levertijd (gemiddeld) zal april een leuke maand gaan worden /forum/images/graemlins/smile.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hoorde maandag dat de mijne in week 17 geproduceerd wordt. Dat klinkt allemaal wat beter dan die week 21 a 22 die ik eerst kreeg...

[/ QUOTE ]

Mijn eerste productieweek was week 19 en nu staat de productieweek op 15 dus ook 4 weken eerder dan de eerste planning. Goed nieuws !

Net een berichtje van de dealer gekregen, de productieweek is weer aangepast, nu week 14

/forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

Walker74

Nieuw lid
Afgelopen maandag is de mijne besteld. Opgegeven levertijd is week 20 voor mijn Combi Elegance 1.9 TDI...
Vandaag de sleutels van mijn tijdelijke Mazda 6 touring gekregen.

Week 13? Hmmm....

hou je ons op de hoogte van allerlei vreemde onverklaarbare gebreken /forum/images/graemlins/wink.gif

nee hoor, gekheid. Ik hoop voor je dattie snel komt. Ik ken het gevoel van afwachten... /forum/images/graemlins/24.gif

renYek

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Wat is er mis met een 407? Frrrrrraaie bak!

De dealer belde me gisteren met de verwachting m'n Octavia over 6 a 8 weken te kunnen leveren. Dat valt me mee.

[/ QUOTE ]

En wanneer is hij besteld als ik vragen mag? Ik ben ook nog wachtende namelijk hehe

Tallguy

Forumguru
Net gehoord vasn de dealer dat zijn voorzichtige schatting is dat de O2 over 4 weken binnen is /forum/images/graemlins/smile.gif

renYek

Lid
Mmm, leaseplan zegt 3 a 4 maanden (!) levertijd en een Skoda-dealer hier in de buurt zegt ca. 8 weken.

Ik zal maar gewoon uitgaan van 4 maanden, dan kan het alleen nog maar meevallen..

*zucht*
soms ben ik een erg ongeduldig mannetje hehe

De mijne is 7 februari besteld en gisteren binnengekomen, een nette 7 weken dus. Niet slecht!

Nu nog tot volgende week vrijdag wachten om hem op te halen...

Blijco

Nieuw lid
Goed bericht, vorige week een Octavia Combi besteld in de volgende configuratie:
Skoda Octavia Combi 140pk TDI DSG Elegance
Mica zwart metallic, interieur vol leer Ivory
Stoelverwarming
Sportonderstel, 17inch, Maxidot display.

Ben vast wat vergeten er zit zoveel op en dat allemaal voor die prijs.
Nu nog even wennen aan het feit dat ik Skoda ga rijden.

Groeten,
Sjaak.

Bovenaan Onderaan