Lichtgewicht garagekrik (ultra low) eventueel poging tot groupbuy?

Hebben jullie interesse in een eventuele groupbuy? (Nog niets concreets momenteel)

• Totaal aantal stemmers
    17

CDK

Forumguru
@s-line ik denk dat ik (na enig zoeken) weet welke je bedoelt, er staat bij super laag, waardoor ik op het verkeerde been gezet ben, voor een 2 tons krik is dat misschien wel het geval, maar 14 cm is niet bepaald super laag :banghead:

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Je zult echt die 8cm min. nodig hebben. Zeker om onder je dorpel door te rijden. En het gewicht van een alu exemplaar is mooi meegenomen.

s-line

Forumguru
Ik heb eigenlijk al zo vaak mee gemaakt dat de krikken niet passen,dat ik er niet eens meer aan begin, om er 1 te kopen.
Zelfs een keer met mijn Polo g40 langs de snelweg,de wegenwacht kwam en wilde hem op krikken. Dus ik zeg ; die krik gaat niet passen, waarop hij zegt er is geen auto zo laag of mijn krik past er onder! Dus hij zet zijn krik neer en bok tegen de dorpel, huh zegt hij, deze is wel erg laag ik doe hier alles mee porche's etc. dus kon hij ook een hele toren bouwen van hout!:deuk:

s-line

Forumguru
Sorry hoor, ik vroeg het mij alleen af omdat jullie nu eenmaal allemaal voor STREET-COMFORT gekozen hebben! En niet heel laag wilden!:tegek:;)

CDK

Forumguru
Wat is jouw gedachte bij lichtgewicht dan @s-line? Omdat je het zo specifiek een "lichtgewicht plank" noemt? Het is een krik, hij zou dus sterk genoeg moeten zijn om zijn werk te kunnen doen, bijkomend voordeel is dat je jezelf er geen breuk aan tilt.

Der Einser

Forumguru
...de wegenwacht kwam en wilde hem op krikken. Dus hij zet zijn krik neer en bok tegen de dorpel, huh zegt hij, deze is wel erg laag ik doe hier alles mee porche's etc.
:deuk:

Tegenwoordig heeft de Wegenwacht een opblaasbaar luchtkussen als krik. Toevallig zag ik ze er gisteren mee aan de slag bij iemand die langs de weg stond. Zag er wel ok uit hoor!
Zag laatst bij de Lidl of Aldi ook een krik die je op je 12v aan kunt sluiten en de krik het werk laten doen.

Wat moeten jullie eigenlijk met een ultra-low krik??:banghead::deuk:

IJzersterk !
hahahahaha
Lekker hoor Michiel @s-line

Bovenaan Onderaan