Lichtgewicht garagekrik (ultra low) eventueel poging tot groupbuy?

Hebben jullie interesse in een eventuele groupbuy? (Nog niets concreets momenteel)

• Totaal aantal stemmers
    17

Der Einser

Forumguru
Ik denk dat ik bezig was met het bewerken van mijn reactie toen jij al gereageerd had met: :nono:
Ik had namelijk nog een serieuze 2e optie gevonden en toegevoegd.
Dus misschien had je een stuk gemist van het compleet geplaatste bericht. :jaja:

Tenzij je overal hoofdschuddend tegenover staat :nono:
ZIt je net als mijn zoontje in de fase "ik ben 2 en zeg op alles NEE"

CDK

Forumguru
@Der Einser, dat is WEL een waardevolle tip :jaja: maar dan moet er wel een Belg zijn met een inschrijving in het handelsregister die dat ook daadwerkelijk wil doen, @Joske heeft geen eigen bedrijf, of heb je een postbusfirma? ;)

Joske

Forumguru
eigen bedrijf? wie wat waar hoe, ik kan niet volgen hoor :pieker:

of bedoel je op het 2e zoekertje waar staat dat ze leveren aan bedrijven in België zonder BeTerWeer?

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Sorry Patrick.. Geen HRnummer beschikbaar. Plus je spreekt over 30 euro per krik dat je kan uitsparen. En dan moeten de krikken nog bij de leden geraken natuurlijk.

ertromp

Forumguru
De eerste reactie is binnen:
De prijs is dus nog onderhandelbaar. Nu concreet hoeveel interesse is er en waar kan uiteindelijk rekening naar toe / afleveradres?

Goedemorgen

De Rodac TL8020 is momenteel niet leverbaar, maar worden eind van de maand weer verwacht. Bij afname van 4 stuks kan ik ze wel aanbieden tegen een extra scherpe prijs, maar het is dan wel belangrijk dat ze naar 1 aflever adres kunnen. Als we 4 aparte krikken naar 4 aparte adressen moeten sturen dan is er bijna geen voordeel in de verkoop per 4 stuks te behalen, maar 4 tegelijk scheelt ons ook weer in de verzendkosten en dan kan ik jullie een leuker aanbod doen.

Wij staan altijd open voor groupbuy en dat geldt bijvoorbeeld ook voor merk/model specifiek gereedschap dat niet in de webshop staat. Wij geven echter geen algemene kortingscodes meer uit aan fora/clubs omdat daar structureel misbruik van gemaakt werd/wordt.

Met vriendelijke groet,

Sacco Burghout
cid:image001.jpg@01CF5E0D.79BB2F50

Motiv Tools
Beckeringhstraat 45
3762EV Soest

www.autogereedschap.com

ertromp

Forumguru
In mijn mail specifiek dit type gevraagd bij dat bedrijf. Dus die alu van € 149,95. Zie jij nog een ander interessant exemplaar?

CDK

Forumguru
@ertromp, niet in hun shop, maar omdat ze aangaven dat ze eventueel ook andere artikelen konden leveren, of begreep ik je verkeerd? Maar ik ben overigens akkoord met dit type hoor, maar voor het geval dat jij nog een goed idee had...., dacht ik vraag het nog ff ;)

ertromp

Forumguru
Bij deze al de prijs voor 4

Hallo Erik,

Bij afname 4 stuks kunnen wij ze aanbieden voor €547,- incl. BTW en incl. verzenden. Dus dan komen jullie op €136,75 p.p. all in.

Met vriendelijke groet,

Sacco Burghout Motiv ToolsBeckeringhstraat 453762EV Soest

www.autogereedschap.com

Mooie prijs voor zo'n alu exemplaar :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Wat is jouw gedachte bij lichtgewicht dan @s-line? Omdat je het zo specifiek een "lichtgewicht plank" noemt? Het is een krik, hij zou dus sterk genoeg moeten zijn om zijn werk te kunnen doen, bijkomend voordeel is dat je jezelf er geen breuk aan tilt.
Ik heb altijd een licht gewicht plank bij mij om mijn auto op te rijden als dat nodig zou zijn!;)
Jij hebt ook alles door he!, @dirkkroneman.
Het is gewoon zo leuk en gemakkelijk!
Ik neem snel nog een slok hoor!:maakmegek:

Bovenaan Onderaan