Lichtgewicht garagekrik (ultra low) eventueel poging tot groupbuy?

Hebben jullie interesse in een eventuele groupbuy? (Nog niets concreets momenteel)

• Totaal aantal stemmers
    17

Joske

Forumguru
mag ik dan juist nog even een bedenking in de groep gooien?

maximale hefhoogte van de krik is 38 cm, maw deze krik is enkel geschikt om velgen af te halen en te wisselen. Juist?

(maar dat is waarschijnlijk ook waarvoor je hem 99% van de gevallen zult gebruiken.. :pieker: )

Adviesmaten:

• Voor het wisselen van wielen: Hefhoogte vanaf 32cm.
  • Voor werk aan ophanging: Hefhoogte 38> cm
  • Voor het opbokken van de hele auto, restauratie en grotere klussen: Hefhoogte 45> cm
  • Voor hogere MPV`s (Volvo XC-90, BMW X5, 4X4`s en busjes): Hefhoogte 55> cm

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
is zoiets dan niet beter? (weet, is duurder en zwaarder..)

Maar daar kan je tot 50 cm gaan heffen, minimum is 9,8 cm. Te laag hoog voor jullie?

http://www.autogereedschap.com/a-26...-assteunen-etc/4-tons-garagekrik-low-profile/

article21412237.jpg

Canon-Eye

Forumguru
Alternatieve oplossing voor op een plankje rijden: strategisch gepositioneerd(e) kuiltje(s) in je oprit... :pardon:
(moet je die gelegenheid wel hebben natuurlijk)

EdK

Forumguru
wij komen wel bij jullie lenen hoor..... 150 eurie voor 2 keer per jaar is me te gek

s-line

Forumguru
Dit is de krik van mij en mijn maatje.
8cm vanaf de grond maar als je hem onder de dorpel wil op krikken moet er een plankje tussen en dan past hij niet meer!
Onder de auto, waar ik hem zelf liever opkrik krijg ik hem niet zonder hem op een plank/balkje te rijden.
Ik persoonlijk ga er echt niet mee rond rijden in de koffer bak want daar vind ik hem te groot en onhandig voor!

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan