peterbaarlo
Senior Member
wellicht hoort het niet bij de kinderziektes maar mijn octavia GL 1.6tdi staat bij de dealer met kapotte waterpomp.
200dkm en 3,5 jaar jong.
200dkm en 3,5 jaar jong.
wellicht hoort het niet bij de kinderziektes maar mijn octavia GL 1.6tdi staat bij de dealer met kapotte waterpomp.
200dkm en 3,5 jaar jong.
Heb jij mazzel gehad.
Die van mij was na 90.000 km al lek en iets meer dan 1,5 jaar oud.
Of het bij de kinderziektes hoort weet ik niet maar bij een gemonteerd metalen bagagerek / hondenrek heeft de radio niet altijd goed ontvangst.
Vandaag een nieuwe Skoda besteld met DAB radio, ben benieuwd of dit dan verbeterd.
Zo dan! Dat zijn er nogal wat. Echt balen om na het lange wachten dit erbovenop te krijgen. Ik hoop voor je dat het snel opgelost wordt en dat het niet meer voorkomt.
Heb ik ook eens gehad net na de aflevering bij de eerste wasbeurt. Bleek dat het kapje niet vastzat...Afgelopen dinsdag m'n O3 FL Style Business opgehaald. Vanaf woensdag de koplamp(en) aan linkerkant vol met condens, en niet een beetje, 't regent er zowat. Bij de dealer langsgeweest, natuurlijk wordt er een gehele nieuwe unit besteld en volgende week vevangen.
Mijn exemplaar heeft sinds kort last van een 'krakende' stoelzitting (bestuurder). Als je op de zijkanten van de stoel drukt, dan hoor je het schuimrubber kraken.