philippe bakker
Forumguru
op het eerste zicht zou ik denken dat het een recentere auto is dan van 2010 ! mooi !
op het eerste zicht zou ik denken dat het een recentere auto is dan van 2010 ! mooi !
Dat was exact wat ik ook dacht inderdaad. Het design is redelijk tijdloos, maar zonder gedateerd aan te doen. Knap!op het eerste zicht zou ik denken dat het een recentere auto is dan van 2010 ! mooi !
Op de foto's van het interieur zie ik de Maxidot, de ventilatieroosters, de stoelbediening, de achteruitkijkspiegel en het panoramadak zoals die ook in de O3 te vinden zijn. Ook het stuur heeft veel dezelfde elementen. Daarom zal het voor Skoda rijders niet gedateerd aandoen. In feite is het dat dus ook niet, als het nu nog courant is.Dikke bak @Luuk Thijssen !
De modellen uit de VAG groep evolueren sowieso qua ontwerp. Audi's sinds de monogril vind ik ook eigenlijk allemaal erg veel op elkaar lijken.
50 jaar en een Ferrari ..met een blond mokkel naast je.., vind ik al lachwekkend.
Laat me raden: hij shawltje om en zei tasje op schoot met zonnebril in het haar?!!
50 jaar en een Ferrari ..met een blond mokkel naast je.., vind ik al lachwekkend.
Laat me raden: hij shawltje om en zei tasje op schoot met zonnebril in het haar?!!