en de gene die er op reageren zullen zeker en vast een binding met de dealers hebben ....
Longlifebeurt voor mijn A6 Allroad V6 TDI was iets van €580,- bij de dealert, later kwamen ze met vaste lage onderhoudsprijzen toen betaalde ik maar €350,- voor dezelfde beurt bij Audiik mocht 254,- aftikken voor een longlife beurt, dan lach je toch echt je spreekwoordelijke *** uit je broek, moet je bij BMW, Mercedes of Audi eens zo'n beurt laten uitvoeren met een 6 cilinder![]()
en nie zeiken over van dan moet je naar een ander gaan ....ik denk dat de beterweters dan maar een andere site moete zoeken .....
ik zeg mijn mening en thats it.....
ik heb respect op jullie reacties en hoop dit wederzijds .....
daar is toch een forum voor .......
Weet je mijn vraag was alleen maarof het een probleem is voor de garantie als ik buiten de dealer mun beurten laat doen ......de rest en commentaar kom van jullie ......
daarvoor ik me aangemeld bij dit forum .......
ik mag toch wel reageren op reacties..
ik heb respect op jullie reacties en hoop dit wederzijds .....
daar is toch een forum voor .......
en nieuwe leden hoeven toch niet te buigen voor de oudjes .......
ik blijf bij mijn mening dat de dealers veels te duur zijn voor onderhoud vaneen simpel 3 cilindertje ......
Dus je had ook zoiets van nu kan het wel ineens .....en zeker geen teveel betaalde geld van eerdere beurten terug gekregen .....micky zei:Longlifebeurt voor mijn A6 Allroad V6 TDI was iets van €580,- bij de dealert, later kwamen ze met vaste lage onderhoudsprijzen toen betaalde ik maar €350,- voor dezelfde beurt bij Audidat is dan weer een redelijke prijs.
Volgens mij heb je ook de ik factorZo lang als je vrijwel elke zin met ik blijft beginnen hoor je niet thuis op een forum. Daar willen we samen iets bereiken. En je . toets blijft hangen.
Er gaat net zoveel olie in een 3 als 4-pitter. Ook zijn de overige onderdelen gelijk, alsmede het uurtarief.
Anders moet ik eens gaan praten met de lokale KTM dealer. Want die rekent meer voor die 1-cilinders als wat de lokale Honda dealer doet, voor een normaal beurtje. En die Honda's zijn wat voornamelijk 4-cilinders. Eens kijken of ik daar kan onderhandelen naar 25% van de kosten..
Je bekijkt het totaal niet objectief.
Ik last laatst een paar BMW reviews door op autoweek, dan kun je pas lachen. Ik zoek de quotes er even bij...
En nog eentje
En dat is normaal....kom op man .....Ik last laatst een paar BMW reviews door op autoweek, dan kun je pas lachen. Ik zoek de quotes er even bij...
En nog eentje
Das nou net wat de dealers willen ...macht over de garantie voorwaarden ....wordt toch eens wakker .....en nou stop ik ermee ...Er is hier denk ik niemand die er op tegen zou zijn als de dealer wat minder vroeg. Tegelijkertijd maakt de een hier (meer) een probleem van dan de ander. Tegelijkertijd zal niemand je een strobreed in de weg leggen wanneer het je dusdanig te gortig is, dat je het onderhoud laat doen bij een niet merkgebonden bedrijf. In dat geval zul je dan ook het bijbehorend risico moeten accepteren in geval van garantie-perikelen.
Ik denk dat er verder weinig zinnigs meer over te zeggen valt.