klopt inderdaad Hemi 24
Mijn vrouw heeft januari 2020 een nieuwe Business Edition gekocht en dat was een reef bleu , iets donkerder en blauwer , erg mooie auto maar de bouw kwaliteit van de deze extra productie uit Rusland destijds was niet geweldig , bij de eerste keer tanken liet het benzineklepje los en viel op de grond en bleek gewoon los te zitten, dus terug naar dealer , ik ben erg precies en scherp en er bleek in de deurstijl rechts voor een stuk niet goed gespoten te zijn , dus weer terug ,,, na 2 jaar zagen we ook dat de stiknaden van de voorstoelen uitscheurden in de beide stoffen van de bekleding,,,
al met al een fijne auto maar niet de beste ,,,, ik heb nu mijn derde kodiaq ( 1e nieuw 1.5TSI DSG ambition in lava bleu / 2e 1.5TSI DSG Style race bleu wat een 2 maanden oude import was / en nu een nieuwe 1.5 TSI DSG sportline race bleu)
deze 3 waren beter in elkaar gezet dan de reef bleu die mijn vrouw na 2 jaar ingeruild heeft voor een Enyaq welke pas ingeruild is na 70.000 en 2,5 jaar km op en Volkswagen ID5 77 KW donkerblauw