philippe bakker
Forumguru
Ja antera heeft een mooie O1 RS da vind ik een echte auto voor fanaten seEen echte oer RS en z'n bestuurder mogen niet ontbreken
Ja antera heeft een mooie O1 RS da vind ik een echte auto voor fanaten seEen echte oer RS en z'n bestuurder mogen niet ontbreken
Inderdaad net hetzelfde bij mij, en hij staat dan ook altijd mooi opgeblonken in mijn garage, al verstaan veel mensen dat niet , het is nu al je hebt met je R zelfs nooit gereden, toch wel maar ik gebruik die niet voor mee bij de bakker te gaan als het regende daarvoor maak ik hem dan niet vuil bv.
En zoals je zegt je moet niet op een liter kijken
Ik op 11 maanden 17.000 kmIk heb er na 6 weken 3500Km op staan.
Fanaten is niet noodzakelijkerwijs positief, maar ik ga er vanuit in dit geval welJa antera heeft een mooie O1 RS da vind ik een echte auto voor fanaten se
Liefhebber kon ik ook gebruiken maar antera is een fanaat he. Elke dag wel een andere auto pimpen dat doe je als je autogek bent heFanaten is niet noodzakelijkerwijs positief, maar ik ga er vanuit in dit geval wel
Liefhebber kon ik ook gebruiken maar antera is een fanaat he. Elke dag wel een andere auto pimpen dat doe je als je autogek bent he
Pas op das in de goede betekenis ervan heNou elke dag . Ik zie me meer als een liefhebber maar goed iedereen mag er tegenaan kijken zoals men dat zelf wil.
Oei, mijn OIII Rs moet nog 2 jaar worden en heeft nu al rond de 39000km staan. Ik zal een beetje te veel genieten van mijn wagen.Ja in de week word er eigelijk niet met gereden, en in het weekend als het kan ben ik er mee weg ma tijdsgebrek is iets anders... met mijn R had ik ook maar 20000 km op 3jaar
Daar is hij toch voor en dan valt het nog mee, die van mij gaat richting de 60K als hij 2 jaar is.Oei, mijn OIII Rs moet nog 2 jaar worden en heeft nu al rond de 39000km staan. Ik zal een beetje te veel genieten van mijn wagen.
Oei, mijn OIII Rs moet nog 2 jaar worden en heeft nu al rond de 39000km staan. Ik zal een beetje te veel genieten van mijn wagen.