@Antera, lijkt me logisch dat VIM buiten de perken gaat, dus dat meteen maar even ophelderen?
Het apiritief bij het eten is dan voor uw rekening@Antera ,
Ik wil ook graag het e.e.a. laten aanpassen maar vindt toch een vergoeding op zn plaats. De tijd, kunde en matriaal komen je immers ook niet aan waaien.
Iemand hier al eens geweest http://www.dubinn.nl/11th-arnhem-dub-inn-8-oktober-2017/
Iedereen mag op het vliegveld staan, mits het maar een VAG is. Kosten €10,-- veel bekijks.
Hier zou ik met @internetboarder heen gaan in 2016.Volgens mij vergelijkbaar met de jaarlijkse meeting op het oud-vliegveld Valkenburg (bij Leiden), heet geloof ik MIVW (Man In VW) of zoiets.
@Antera kan je dat start stop systeem uitzetten, en die lelijke mistlichten die opspringen bij elke bocht?
Hoeft niet gratis hoor iedereen heeft rekeningen te betalen..
voor de rest ben ik een beginnende Skoda rijder dus ik weet niet wat de mogelijkheden zyn wat je allemaal kan aanpassen?!?
@Antera kan je dat start stop systeem uitzetten, en die lelijke mistlichten die opspringen bij elke bocht?
Hoeft niet gratis hoor iedereen heeft rekeningen te betalen..
voor de rest ben ik een beginnende Skoda rijder dus ik weet niet wat de mogelijkheden zyn wat je allemaal kan aanpassen?!?
op de site zelf zie ik het gewoon 26 staan. via tapa zie ik ook meer staan