Hangt van ons gelul euh gebabbel af zeker ?@leon-cupra het uurrooster moet ik nog uitdocteren..
Met al die Nederlanders gaat het dan ferm uitlopenHangt van ons gelul euh gebabbel af zeker ?
Lees het dan nog wel. ga de datum nog eens doorgeven aan mijn broers (vRS en golf R). Mss hebben zij ook wel interesse om te komen.@leon-cupra het uurrooster moet ik nog uitdocteren..
Pardon?Met al die Nederlanders gaat het dan ferm uitlopen![]()
Ik ben geen Hollander. Ik ben een Nederlander. Hollanders wonen in Noord of Zuid Holland (provincies)
![]()
Als Amsterdammer hier in het Zeeuws-Vlaamse weet ik donders goed hoe ze over een ollander spreken.![]()
We zijn dus nog liever bij de walen gekropen dan bij de ollanders bij te gaanAllemaal jaloezie, ze hadden gewoon liever onderdeel gebleven van het Koninkrijk der Nederlanden.![]()
We zijn dus nog liever bij de walen gekropen dan bij de ollanders bij te gaan![]()
Blijkbaar de politiekers welik ken maar weinig Vlamingen die deze mening delen
![]()
jaloezie? Idd we zijn jaloers op jullie torenhoge bmp-tarief, waardoor een net-niet-vRS even duur is dan een mooi aangeklede Audi A6Allemaal jaloezie, ze hadden gewoon liever onderdeel gebleven van het Koninkrijk der Nederlanden.![]()