Mercedes E-Klasse/Skoda Superb: Test

Blackokkie2

Forumguru
Over 46 jaar zal menig Benz die nu geleverd wordt of 10-tallen jaren geleden geleverd is als klassieker of nog steeds als oldtimer rondrijden en waar veel mensen hun nek nog steeds voor omdraaien
Nou voor de speciale modellen geldt dat misschien, maar niet voor een gewone C- of E-klasse, de eerste C-klasse zie je ook al bijna niet meer, maar ja, misschien ben ik bevooroordeeld, ik heb niet zoveel met die taxi's.

Blackokkie2

Forumguru
dejonghe1680x418.jpg
interieur3-jpg.50941

Tsjaaaaaaa.....dat doet me denken aan:

Badkamer_1.JPG

En aan....
En toen was dat interieur al lelijk.

ertromp

Forumguru
Nou voor de speciale modellen geldt dat misschien, maar niet voor een gewone C- of E-klasse, de eerste C-klasse zie je ook al bijna niet meer, maar ja, misschien ben ik bevooroordeeld, ik heb niet zoveel met die taxi's.
Zelfs voor eerste C en E klasse's ook kale uitvoeringen is een levendige handel in. Ook in NL zijn diverse bedrijven die MB youngtimers aanbieden
En over taxi's gesproken:
id-003_skoda-octavia-iii-limousine-ab-2013-taxi-hl-2013-07-01-bcbb5495.jpg

2682325571_514c4ab83d.jpg

carpixel.net-2013-skoda-octavia-combi-taxi-33443-wide.jpg

BIS-SKODA-Superb_Taxi-des-Jahres.jpg

hier-nun-ein-skoda-octavia-911.jpg

Octavia_taxi_chisinau_005.jpg

Duitsland, Tsjechië en vele andere landen struikel je toch echt over ook taxi's van ................. Skoda. Ook in NL steeds meer te zien.
Dus als je een andere carrière zoekt kun je zo met je O2 aansluiten achter de sterren :D

BBO

Senior Member
Een jaar of 4 geleden op verlof geweest naar Marrakech. We zijn er toen opuit getrokken met een 3 tal taxi's. De onze was een S klasse van de eerste generatie met meer als 1000 000 km. De wagen was ingevoerd uit Duitsland en toen is de benzine motor vervangen door een Diesel. De rit had wel is. Ze zijn daar wel niet meer te spreken over Mercedes, veel te veel elektronica geworden. Kwaliteit niet meer wat het geweest is. Alles wat jonger was als eerste generatie C kwam er toen niet in als Taxi. 17052012192.jpg

Bovenaan Onderaan