Ze zagen door het bos van 3745 reacties de kleur van de O3's niet meer..Hier was al een topic voor; levertijd O3
Moet er voor elke kleur nu ook nog een topic bijkomen???
Daar staat volgens mij in het andere topic ook iets over geschreven.anders zeg ik gewoon mijn auto op
Hier was al een topic voor; levertijd O3
Kan mij iemand uitleggen waarom er gestopt is met platin Grey terwijl metal Grey niet te leveren is?
Iemand geeft de opmerking dat op andere modellen (fabia/superb) het wel wordt afgeleverd. Hoe kan dat?
Wordt het in andere landen ook niet uitgeleverd (Duitsland, Tjechie)?
Dat er straks voor elke kleur en elk type een eigen topic is, of beter nog, voor iedereen die een auto heeft besteld.JA - wat is het probleem?
Ik ben dit topic gestart omdat er op dit moment alleen met de metal grey problemen zijn en er vanuit PON geen duidelijke info komt.Hier was al een topic voor; levertijd O3
Omdat er een halftamme bij de inkoopafdeling van PON weer niet heeft opgelet.....Kan mij iemand uitleggen waarom er gestopt is met platin Grey terwijl metal Grey niet te leveren is?
Iemand geeft de opmerking dat op andere modellen (fabia/superb) het wel wordt afgeleverd. Hoe kan dat?
Wordt het in andere landen ook niet uitgeleverd (Duitsland, Tjechie)?