Metal Grey

llpineapple1

Nieuw lid
Is deze levertijd al naar je bevestigd?

Nee, nog steeds een voorlopige datum. Ik heb trouwens ook niet actief nagevraagd, de dealer heeft wel aangegeven me op de hoogte te houden. Ga begin maart nog eens informeren als ik dan nog geen definitieve datum heb doorgekregen.....

jellemeer79

Actief lid
Vandaag update gevraagd van dealer mbt prdwk en kreeg te horen dat mijn auto nu een productienummer heeft en dat hij nog steeds in prdwk 11 op de planning staat. Dus met een beetje geluk in totaal 5 maanden wachttijd voor mijn Metal Grey Combi Greenline.

Oogje

Senior Member
Net nog maar eens gebeld met de dealer. De mijne staat nog altijd ingepland (definitief) om in week 9 geproduceerd te worden. Naar verwachting in week 10 in Leusden. Dan wordt het spannend. Mijn leder inbouwer is niet Alba. De dealer kan geen indicatie geven van wanneer dat erin kan. Ik heb vast aangegeven dat als het te lang duurt (dealer zal het zodra hij meer weet overleggen) ik de auto eerst wil ontvangen zonder leder. Dan ga ik wel een dagje kijken hoe ze dat nou doen, kan ik gelijk zien of het er strak genoeg in komt :tongue:

Zoals het er uit ziet ga ik inderdaad de eerste in Nederland zijn die in Metal Grey rond gaat rijden :)

Tallguy

Forumguru
Modbreak: alle berichten over de ontvangen auto heb ik verplaatst naar de 'Mijn auto' rubriek (topic heet 'Mijn metal gray O3') aangezien het daarin niet meer gaat over levertijden.

Voorts het verzoek issues zoals Nexus/BT problemen in een nieuw topic te plaatsen in de 'Car audio' rubriek.

Het is nl niet de bedoeling dat 1 topic over levertijden keer op keer veranderd qua inhoud.

jellemeer79

Actief lid
Modbreak: alle berichten over de ontvangen auto heb ik verplaatst naar de 'Mijn auto' rubriek (topic heet 'Mijn metal gray O3') aangezien het daarin niet meer gaat over levertijden.

Voorts het verzoek issues zoals Nexus/BT problemen in een nieuw topic te plaatsen in de 'Car audio' rubriek.

Het is nl niet de bedoeling dat 1 topic over levertijden keer op keer veranderd qua inhoud.

Jullie zijn lekker bezig - eerst mochten dit Topic niet beginnen omdat het allemaal in "waarneer krijg je nieuwe auto" topic moeten en nu worden juist de meest interesante berichten verplaats zonder vragen.

Je mag dan een moderator zijn maar lees eerst het topic goed, dan begrijp waarom het topic is begonnen en zelfs dan ga je eigen berichten verplaatsen.

Dit Topic is voor METAL GREY en HEEL veel forum leden wachten al HEER ERG lang op hun auto omdat Metal Grey is vertraagd. Dus als iemand zijn Metal Grey Octavia krijgt en foto's plaatst is dat HEEL erg relevant en erg interesant.

Bij deze dus ook het dringende verzoek alle berichten terug te plaatsen en er vervolgens gewoon vanaf te blijven.

Alvast vriendelijk bedankt!!!!!!

SkodaManiak

Actief lid
@jellemeer79, helemaal mee eens! Ik wacht gelukkig nog maar vanaf 28 oktober, maar was toch verrast nu foto's van de eerste o3 in metal grey in Nederland te mogen zien.:tegek:
Daarom vind ik het jammer dat de foto's nu verplaatst zijn naar een andere hoek van het forum. Een plaats waar ik persoonlijk niet snel kijk om dergelijke foto's te vinden:arghh:

Ik hoop dus met jou dat de plaatjes snel weer terug komen hier.
@Kensei, dit is geen persoonlijke aanval hoor!

SNARFB

Senior Member
Daar ben ik het helemaal mee eens! Snel terug zetten die berichten!! Zinloze actie waar het niet overzichtelijker van wordt. Wacht al vanaf augustus.......

Tallguy

Forumguru
Het topic is gestart ivm de levertijden van de Metal Grey kleur. Waarom er dan opeens gezegd wordt dat het alleen over de kleur gaat is mij een raadsel. Ondertussen heeft 1 persoon de auto en is er in ditzelfde topic het nodige erover gepost. Dit topic begon dus meer en meer over zijn(!) auto te gaan dan over de levertijden. Daarom zijn de postings die daarover gingen verplaatst.

Als de ontvanger hier een foto wil posten van zijn auto is dat uiteraard prima, maar het moet dan nog wel over de levertijden blijven gaan (want dat is wat jullie wilden).

Topic blijft dus zoals het nu is.
En trouwens...opmerkingen over mods doe je via PM (zie de regels daarover).

Laatst bewerkt:

hejehari

Nieuw lid
Mijn metal grey O3 HB ABL wordt week 11 gebouwd en is rijklaar in week 14. Vandaag door dealer gemeld.

hejehari

Nieuw lid
Mijn O3 is besteld in de laatste week december, vergeten te vermelden. Levering in week 13 zou ook nog haalbaar zijn zei de dealer, maar dan ben ik zelf een weekje weg, vandaar week 14.

kimkognito

Nieuw lid
Gisteren de dealer gesproken, voorlopige planning staat op week 12. Vermoeiend en storend vind ik het inmiddels worden. Auto besteld in september, toen is mij verteld dat mijn metal grey in week 48 gebouwd ging worden. Levertijden verschuiven constant en beloftes worden niet nagekomen. Krijg zowat de neiging om de auto af te bestellen.

WouterVdV

Actief lid
Gisteren de dealer gesproken, voorlopige planning staat op week 12. Vermoeiend en storend vind ik het inmiddels worden. Auto besteld in september, toen is mij verteld dat mijn metal grey in week 48 gebouwd ging worden. Levertijden verschuiven constant en beloftes worden niet nagekomen. Krijg zowat de neiging om de auto af te bestellen.
Of je onderhandelt met de dealer en probeert er op deze manier iets extra uit te krijgen :D

VWim

Forumguru
@serum waarom vreselijk? Daar is toch niets mis mee? Een moderator bevind zich in een positie waarin hij niet altijd vrienden maakt. Indien je het niet eens bent met de uitgevoerde actie kun je hem of haar daarop aanspreken. Dat doe je in zo'n geval in fatsoenlijke taal en via PM.

Iemand aanvallen op het forum is zowel met betrekking tot reguliere leden alsook bij een moderator niet gepast.

• Leuk
Waarderingen: CDK

serum

Forumguru
Heb een pm gestuurd hoor. Als je in iedere topic een drastisch 'on topic beleid' moet doorvoeren, ben je uitzonderlijk druk als mod. (zal je niet ontgaan zijn, het gebeurt op ieder forum in ieder topic).

Sfeer is overall toch goed op het forum? Fatsoenlijke heren, Sigaartje, cognacje, dubbelloops staat open geknikt na te dampen in de hoek. geschoten wild ligt achterin de laro. Onderuit gezakt op de chesterfield filosoferen we over wat we vandaag geschoten hebben. Dat het dan niet altijd over de sigaar, cognac of de jacht gaat maakt niet uit.

Mag ik het kaasplankje nog even?

SkodaManiak

Actief lid
Gistermiddag nog even hoopvol langs de dealer gereden. Ik dacht: al die levertijden die weer terug lopen, misschien komt de mijne ook wel wat eerder. Eerst week 4, toen week 8, toen week 12, en nu week 18!!!!!:mad:

Ja meneer, er waren zoveel greenlines die ertussen kwamen. Nu rijden wij nog goed, maar je wilt hem toch ook wel een keer hebben toch?

De dealer belde daarop met iemand van productie zaken en nu gaan ze toch proberen om hem naar voren te halen. Het zal mij benieuwen. :pieker:

Oogje

Senior Member
Ik ben zojuist bij de dealer geweest. Productie komende week, bij Pon op 14 maart. Leder ligt al klaar, levering auto op 21 maart. Nog 4 weken dus, wat de totale levertijd naar 7.5 maand brengt.

• Leuk
Waarderingen: Maik
Bovenaan Onderaan