Metal Grey

Frenk21

Forumguru
@lugolux78, nee er was totaal geen twijfel over het interieur. Het is een sportieve auto in een neutrale kleur. met een zwart interieur met grijs vond ik een beetje saai. Het komt op de foto echter niet zo mooi over dan in het echt.

lugolux78

Forumguru
Oh nee zeg niet dat het lelijk helemaal niet. Was meer een vraag algemeen. Ik heb achteraf leer wel met titanium kleur. Maar ja dat steekt weer mooi af met blauw :-)
Jouw gekozen buitenkleur maakt hem echt wel dik.

Frenk21

Forumguru
@030, ik heb deze velgen er juist op laten zetten omdat ik de standaard velgen niet mooi vind. Ik moest helaas bij 17" blijven omdat de LM er €70 per maand extra voor zou rekenen. Dit vond mijn werkgever te gortig. Ik ben allang blij dat hij dit goedgekeurd heeft

Desperado

Forumguru
Mooie wagen! Maar met die uitlaat en die onderste grill voor hebben ze de plank toch misgeslagen bij Skoda.

Desperado

Forumguru
Die uitlaat ziet er niet netjes afgewerkt uit, net of er een paar sierstukken aan zijn gezet. en door die grote gaten van de grill kijk je tegen een glimmende radiateur aan. Vind ik niet mooi.

pl686

Lid
Uitlaten snap ik wel, ben ook al een tijdje aan het kijken voor een mooi aftermarket alternatief. Vind het een must voor een RS om 2 pijpen te hebben maar de vorm klopt gewoon niet helemaal...

Bovenaan Onderaan