Metal Grey

pl686

Lid
@Desperado Klopt ook wat je zegt van de uitlaten maar denk wel dat niemand dit ziet vanuit een 'normale' positie. Maar op een foto op hoogte van de uitlaat is het idd helemaal geen zicht!
En bij de voorbumper vind ik trouwens dat de camera van de FA de boel wel ontsiert, blij dat ik deze niet kon bestellen toen ;)
@Frenk21 Vette bak man! En rood interieur hoort er gewoon bij, echt mooi zo. Vandaag nog ene zien passeren in Lommel. Valt beter mee IRL dan ik had verwacht, ik durfde hem niet te bestellen adhv de configurator en foto's...
Veel plezier met deze ideale 'daily'

Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Dat zat ik ook nog te bedenken, die "discussie" over de uitlaat is eerder gevoerd. En toen werd er ook al gezegd dat het van bovenaf wel meevalt. Over die radiateur idem trouwens, even een spuitbusje zwart eroverheen en voila.

Jasper-RS

Forumguru
@lugolux78, nee er was totaal geen twijfel over het interieur. Het is een sportieve auto in een neutrale kleur. met een zwart interieur met grijs vond ik een beetje saai. Het komt op de foto echter niet zo mooi over dan in het echt.
Ik heb die van jou dinsdag morgen in het echt gezien en het is een erg mooie auto.

Smarron

Actief lid
Mooie wagen! Zijn op deze fotos de eibach veren al geplaatst?
Nee, die komen nog. Ben nog in afwachting van het telefoontje van de dealer, want de veren moesten besteld worden. Ik zal zeker nog wat foto's plaatsen van voor en na verlaging.

Tom RS

Forumguru
@Frenk21 : topauto! Mooie kleurencombi.
Dat kleurtje van die radiator lost zichzelf op trouwens, na 5000 km ziet je er niks meer van doordat hij helemaal donker verkleurt.

Frenk21

Forumguru
@Tom RS , dank voor de mooie reacties. Het radiatorprobleem zal zich inderdaad vrij snel oplossen. Ik vind het inderdaad wel jammer dat ze bij de tdi de rechter uitlaat niet gebruiken. Misschien even een pijpje door laten trekken.
@Mettes , ik heb op 3 dagen na een half jaar moeten wachten, maar het is de moeite waard. Ik ben ook erg content met mijn gekozen configuratie.:D

Mettes

Forumguru
@Frenk21:Ik twijfelde eerst een beetje over mijn kleurkeuze,maar nu ik deze foto's zie is de twijfel omgeslagen in euforie.Man,wat is dit een mooie RS.:dankje:
En ja,het wachten is zwaar ,maar het zal het waard geweest zijn.

gbbosma

Forumguru
Zijn die hamertjes verplicht in NL?!
Wat mij ooit is verteld over die hamertjes is het volgende. Bij ons in Friesland is 5/6 jaar geleden een ernstig ongeluk geweest. 4 jonge mannen zijn in de nacht met een Golf te water geraakt en allemaal verdronken. Als er lifehamertjes in hadden gezeten hadden ze wellicht dit ongeval overleeft volgens de politie. Na dit dramatische ongeluk heeft Pon besloten voortaan de lifehamers standaard te leveren in alle VAG auto's.

Desperado

Forumguru
Reed ik vanmiddag achter een mercestress.....die had vrijwel dezelfde uitlaat eronder. In real live ziet het er beter uit als op fotos.

Skoda_Fan

Actief lid
QFrenk21 Zie ik het goed? Heb jij er Michelin banden onderlaten zetten of zaten deze er af fabriek op?
Lijkt mij beter dan de Conti Sport Contact 2 welke bij onder mijn RS zitten.

Joske

Forumguru
Ik ben nochtans tevreden met mijn continentals.. CSC2 zat er onder bij aflevering. Beetje lawaai dat wel maar voor de rest tevreden ;)

Mettes

Forumguru
Wat betref de uitlaten: Dit zijn inderdaad eindstukken,maar dit is bij de meeste merken zo.(ook de premium-merken)
Bij de RS TDI valt het wel feller op,daar de uitlaat niet in het eindstuk uitmond.(1 uitlaat)
Bij de TSI monden beidde uitlaten wel degelijk in het eindstuk uit,hierdoor is het visueele aspect een beetje beter.
De geleverde conti's daarintegen staan bekend als griprijke banden.
Daardoor vindt ik het geen slechte keuze al zijn deze banden van een oudere generatie.

Frenk21

Forumguru
@ap.kuiper Ik heb er inderdaad Michelin onder zitten. Op de directset zitten normaal Conti, maar ik heb aangegeven dat ik deze er niet onder wil hebben omdat ik slechte ervaringen heb met conti. De dealer heeft er zelf michelin onder gelegd.(voor het lange wachten?) ik ben er in ieder geval blij mee.

Ook, maar even in de metal grey reageren, lees me suf hier. Hier dus ook eigenaar van een metal grey greenline BL.
Hoop er eind volgende week mee te gaan rijden.

Hoewel ik steeds meer octavia,s (lijk) te zien, heb ik het wild nog geen metal grey gezien. Zwarte spiegelkappen sowieso leuke aanvulling. Ook die heb ik nog niet veel gezien. B(l)ack to basic

SkodaManiak

Actief lid
Vandaag te horen gekregen dat mijn nieuwe bakkie definitief volgende week (16) gebouwd gaat worden! !!
:tegek:
Daarna nog ca 1, 5 weekje en dan is ie er!!! :D

Oogje

Senior Member
Hoewel ik steeds meer octavia,s (lijk) te zien, heb ik het wild nog geen metal grey gezien. Zwarte spiegelkappen sowieso leuke aanvulling. Ook die heb ik nog niet veel gezien. B(l)ack to basic
Ik zie iedere dag alleen maar m'n eigen metal grey OIII. Ook nog geen andere gezien.

Ben blij dat ik géén zwarte kappen heb. Zou niet mooi staan bij de chromen raamlijsten en de Alaris velgen...

Bovenaan Onderaan