Metal Grey

Dat is inderdaad een keuze, ik vond de greenline spoiler te veel "afdakje" , hoewel het me in de praktijk nog mee viel. Maar zoals het nu is zat het in mijn hoofd.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
viel mij ook meteen al op die spoiler, maar je hebt echt ondanks de wat sombere kleur, misschien wel de mooiste greenline van dit forum, (zonder anderen te kort te willen doen!)maar het plaatje klopt gewoon helemaal.... :thumbsup:

serum

Forumguru
Staat hem allemaal erg goed, Mooi om te horen van die spoiler, was al bang dat het weer een besparende actie was om hem te skippen. (vind hem persoonlijk mooi staan, die spoiler)

Is hij trouwens achteraf verwijderd of af fabriek?

Oogje

Senior Member
viel mij ook meteen al op die spoiler, maar je hebt echt ondanks de wat sombere kleur, misschien wel de mooiste greenline van dit forum, (zonder anderen te kort te willen doen!)maar het plaatje klopt gewoon helemaal.... :thumbsup:
Gelukkig verschillen meningen. Ik vind letters achterop namelijk al niet zo mooi, laat staan als ze nog zwart zijn ook. Verder zijn de raamlijsten zwart ipv chroom en de spiegelkappen in het zwart staat simpelweg cheap. Dat had je vroeger standaard en was het een optie om ze (met de handgrepen) in kleur te laten spuiten. Had die lekker mee laten spuiten!

tha a

Senior Member
@octovia: Stond jouw Octavia gisterochtend nog bij de Groot Autoservice in Meerkerk? Hij stond daar nl achter de mijne! Conclusie was idd dat dit nou een mooie Greenline is!

CDK

Forumguru
@Oogje bij deze combi staan zwarte letters much better dan de chrome variant, zonder was oopk een optie, maar dit is best fraai zo (persoonlijk) en cheap ogen? :nono: Het gaat om het totaal plaatje!! Als ik dit inhaal of ingehaald word door deze auto dan denk ik van... zozo dik voor elkaar :thumbsup: en niet van daar gaat weer zo'n groenebijtellingsridder :tongue:

Oogje

Senior Member
Ik zou de letters eraf gehaald hebben, de spiegels in lak kleur gelaten hebben en de chromen raamlijsten erop hebben laten zitten.

Zwarte spiegel kappen zien er in mijn mening niet uit. Als je dan toch daarmee af wil wijken of op wil vallen, neem dan chromen spiegel kappen...

Mettes

Forumguru
@octovia: prachtige wagen,de zwarte letters vindt ik wel iets hebben.
Wat mij het meeste opvalt,is dat de greenline-badge op het radiatorrooster verwijderd is.
Prachtig.

@Oogje je kunt op de huidige Greenlines geen chroom meer bestellen. Chroom is mooi als je een luxe kleur hebt en simpele alu-kleur velgen. Ik had zelf ook de letters eraf gehaald. Heb ik zelf ook gedaan. De zwarte spiegelkappen zijn ook metallic en staat alles behalve cheap. Komt zeker ook nog terug in de achterspoiler van de Greenlines overigens. Die kleur is hetzelfde. Dus chromen raamlijsten hadden niet gestaan.

Oogje

Senior Member
Ik dat geval was de voor de hand liggende oplossing dus om geen Greenline maar een ebl te bestellen!

@tha a, klopt hij stond bij de Groot, achter die van jou, althans hij stond er niet meer toen ik kwam, maar had die van jou had ik al eerder gezien, toen mijn auto binnenkwam, was al jaloers op het leer, erg mooi!

Verder erg leuk om de verschillende meningen te lezen, gelukkig dat smaken verschillen.

Meningen verschillen he. Ik vind het chroom verschrikkelijk. Ik had ook 18 inch kunnen nemen en panorama dak vind ik alleen maar irritant.

Bovenaan Onderaan