Metal Grey

Tom RS

Forumguru
Zeer mooie wagen!
Wat me wel opvalt is dat hier, net als bij mijn Rs, de Eibach-kit vooraan meer heeft verlaagd dan achter. De auto staat er net hetzelfde bij als mijn Rs. Ik vind het helemaal geweldig, anderen dan weer iets minder. Ik vraag me wel af hoe het komt, aangezien het blijkbaar niet alleen bij de Rs voorkomt.

RaceVrs

Banned
Het is goed zo @TomRS! Ik heb veel contact gehad met bedrijven e.d in binnen en buitenland en het heeft zo zijn redenen. Tuurlijk kan je lager, maar of dit ten goede van je mooie wagen komt?

Vroeg me trouwens af.. Als je Had geweten dat het zo is als die nu is, Had je het dan ook gedaan? Al geef je aan het zelf top te vinden!?

VWim

Forumguru
Net wagentje die laatste!

Door de aanpassing van de reflectors is het wel APK afkeur... Dit zou mij toch wat te ver gaan.

ferry

Lid
Is de CO2 uitstoot ook niet anders door het verwijderen van de spoiler (wordt er nog wel voldaan aan de 14% bijtellingsnorm)?

CDK

Forumguru
@ferry, ik bedoel dit niet lullig hoor, maar daar hoef jij je toch niet druk om te maken? Er is niet 1 afgeleverde greenline in real life die daar aan voldoet. ;)

Sterker nog volgens het RDW artikel 5.2.51.j moet de auto voldoen aan twee rode retroreflectoren aan de achterzijde van de auto... @octovia heeft de garage daar niets over gezegd? Of zitten er ook reflectoren in de achterverlichting?

VWim

Forumguru
@jeffrey1976 Wat jij schrijft is de reden voor de door mij genoemde APK afkeur. In de achterverlichting zit geen reflector, daarom zijn ze ook separaat in de bumper geplaatst.

CDK

Forumguru
1e jaren toch geen APK dus ik zou me daar nu nog niet druk over maken en oom agent die ziet dit echt niet hoor!

Joske

Forumguru
De agent die dit zou zien.. heeft zelf een getuned Golf GTI'tje staan in de schuur, maw heeft er oog voor maar ook een hart voor en zal dit door de vingers zien. (ik spreek uit ondervinding ;) )

• Leuk
Waarderingen: CDK

Desperado

Forumguru
Klopt. Vaak genoeg meegemaakt in de garage. Werden er een paar plakreflectors klaar gelegd voor het geval er een steekproef zou komen. Nooit problemen mee gehad.

Bovenaan Onderaan