Metal Grey

Oké. Nu maar hopen dat @octovio standaard die dingen bij zich gaat hebben voor het geval hij een fuik inrijd. Vind het absoluut mooi wat ie gedaan heeft

serum

Forumguru
Mooi! nappaleer, fancy..! hoe is de 'diamond cut' van die wielen? kaal of gelakt? Goed onderhouden die hoepels.

@hberg ik vind race blue ook mooi maar mijn vrouw vond het niets. Uiteindelijk voor metal grey gekozen omdat ik dat de mooiste kleur vond. Zat eerst nog wel aan moonlight white te kijken met dan alle accenten in zwart. Maar ja dat blijf je poetsen. Wel is mijn voorbumper ook hoogglans zwart

hberg

Actief lid
Wilde eerst ook voor Moon White gaan maar het was juist mijn vrouw die Race Blue wilde. Wel dezelfde velgen besteld overigens.

@serum het lichte gedeelte is ongelakt als ik het goed heb.

yves

Actief lid
@hberg ik vind race blue ook mooi maar mijn vrouw vond het niets. Uiteindelijk voor metal grey gekozen omdat ik dat de mooiste kleur vond. Zat eerst nog wel aan moonlight white te kijken met dan alle accenten in zwart. Maar ja dat blijf je poetsen. Wel is mijn voorbumper ook hoogglans zwart

Mooie wagen Jeffrey, proficiat!

Ik heb hetzelfde voor gehad, eerst race blue (vrouw vond het maar niets), dan Pacific Blue, maar dat viel erg tegen toen ik het zag, daarna Moonlight white, maar teveel poetsen doe ik niet graag. Daarom maar een metal grey waar je het vuil minder direct op ziet. :jaja:

Een auto moet ook praktisch zijn, toch? :pardon:

Bovenaan Onderaan