Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb zelf lang zitten twijfelen tussen race blue en metal grey. Toch gekozen voor metal grey omdat ik dit wat chiquer vind. Race blue had ik gedaan als ik nog budget over had voor 18" incl verlaging en zwarte accenten.
@Skoda liefhebber 1, dat is de volgende stap. Heb nu een O2 met achttien inch en een sportonderstel. Dus dat hoge vind ik geen porem. Alleen €685,-- vond ik teveel voor een paar Eibachies. Monteren kunnen we zelf en laten uitlijnen doe ik sowieso met nieuwe auto's, door ervaring wijs geworden. Zodra ik de aslasten weet ga ik @Antera verblijden met een persoonlijk mailtje!
Ik ga nu wel even aan de slag. Heb een aantal foto's van toen ie net bij de dealer was. Inmiddels heeft ie voorspatlapjes, een kaal kontje en een afneembare trekhaak. Poot ze wel ff in de showroom zo. Maar natuurlijk ook even hier, in het Metal Grey topic. Voor de echte liefhebbers...
@Oogje; inderdaad strakke, maar ingetogen stijlvolle wagen. Krijg bij deze beelden nog meer zin in de levering van de mijne... Al verlang ik wel terug naar mijn eerste Octavia met de 140 PK 2.0 TDI. Hoe bevalt deze wagen jou?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.