Metal Grey

MaXt0r

Actief lid
Mooi hoor! Zal vast hem vast goed doen.

Heb zelf lang zitten twijfelen tussen race blue en metal grey. Toch gekozen voor metal grey omdat ik dit wat chiquer vind. Race blue had ik gedaan als ik nog budget over had voor 18" incl verlaging en zwarte accenten.

Keuzes keuzes :)

hberg

Actief lid
Metal Grey wilde ik eerst ook maar de vrouw wilde Race Blue en de leveringen van Metal Grey liepen eerst niet zo goed. Ben blij met de keuze.

yves

Actief lid
full
full

• Leuk
Waarderingen: CDK

SkodaManiak

Actief lid
@Skoda liefhebber 1, dat is de volgende stap. Heb nu een O2 met achttien inch en een sportonderstel. Dus dat hoge vind ik geen porem. Alleen €685,-- vond ik teveel voor een paar Eibachies. Monteren kunnen we zelf en laten uitlijnen doe ik sowieso met nieuwe auto's, door ervaring wijs geworden. Zodra ik de aslasten weet ga ik @Antera verblijden met een persoonlijk mailtje!:)

SkodaManiak

Actief lid
Ik ga nu wel even aan de slag. Heb een aantal foto's van toen ie net bij de dealer was. Inmiddels heeft ie voorspatlapjes, een kaal kontje en een afneembare trekhaak. Poot ze wel ff in de showroom zo. Maar natuurlijk ook even hier, in het Metal Grey topic. Voor de echte liefhebbers...;)

Bijlagen

• Links achter.jpg
    Links achter.jpg
    945,5 KB · Weergaven: 151
  • Linksvoor.jpg
    Linksvoor.jpg
    881,2 KB · Weergaven: 135
  • Middenachter.jpg
    Middenachter.jpg
    687,9 KB · Weergaven: 129
  • Middenvoor.jpg
    Middenvoor.jpg
    921,9 KB · Weergaven: 122
  • Rechtsvoor.jpg
    Rechtsvoor.jpg
    955,2 KB · Weergaven: 122
Laatst bewerkt:
@Oogje; inderdaad strakke, maar ingetogen stijlvolle wagen. Krijg bij deze beelden nog meer zin in de levering van de mijne... Al verlang ik wel terug naar mijn eerste Octavia met de 140 PK 2.0 TDI. Hoe bevalt deze wagen jou?

Bovenaan Onderaan