Net als de v40. Ziet er best leuk uit. Zwart past denk ik wat minder bij de rest van de auto.Geen Chrome hoor... Brrrrr
Net als de v40. Ziet er best leuk uit. Zwart past denk ik wat minder bij de rest van de auto.Geen Chrome hoor... Brrrrr
Het zijn inderdaad zwarte spiegelkappen. Grappige is dat de greenline spoiler dezelfde kleur is. In combinatie met mijn gekozen velgen vind ik de zwarte elementen zeer geslaagd. Maar idd je moet niet het Chrome combineren met de zwarte spiegelkappen. Chrome spiegelkappen zie je normaal gesproken verder op auto's van een bepaald type mensen.
Mijn fout! Ik bedoelde in mijn eerste post over de spiegelkappen ook geborsteld aluminium/rvs i.p.v. geborsteld chroom. Op de bovenstaande afbeeldingen van VWim ziet het er idd erg mooi uit.Ja maar er zit nogal een verschil tussen chroom en rvs!
Kan ik mij goed voorstellen. Jij hebt veel zwarte elementen aan de auto en dan staan de zwarte kappen er idd het mooist op.En zeker niet in mijn geval met de greenline
als alles zwart is aan de auto vind ik het er niet mooier op worden met de betreffende spiegelkappen