Metal Grey

CDK

Forumguru
Ik zou het lekker origineel laten als er al veel chrome aan je auto zit! Zwart kan bij een witte auto leuk zijn icm zwarte wielen, zwarte raamlijsten en eventueel een zwart gewrapt dak, maar dat is echt zo'n tijdelijke trend, chrome spiegelkappen vind ik persoonlijk over de top ;)

Het zijn inderdaad zwarte spiegelkappen. Grappige is dat de greenline spoiler dezelfde kleur is. In combinatie met mijn gekozen velgen vind ik de zwarte elementen zeer geslaagd. Maar idd je moet niet het Chrome combineren met de zwarte spiegelkappen. Chrome spiegelkappen zie je normaal gesproken verder op auto's van een bepaald type mensen. ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

VWim

Forumguru
Er zijn er wel waar het wel bij kan:
audi-rs4-avant-2012.jpg

m1nyde7b8txw_600.jpg

MaXt0r

Actief lid
Haha :-) Daar hebben
Het zijn inderdaad zwarte spiegelkappen. Grappige is dat de greenline spoiler dezelfde kleur is. In combinatie met mijn gekozen velgen vind ik de zwarte elementen zeer geslaagd. Maar idd je moet niet het Chrome combineren met de zwarte spiegelkappen. Chrome spiegelkappen zie je normaal gesproken verder op auto's van een bepaald type mensen. ;)

Haha :) daar hebben jullie misschien ook wel gelijk in! Eerst maar eens wachten tot ik hem daadwerkelijk heb. En het wachten duurt ZOOOOOOO LANG.

MaXt0r

Actief lid
Ja maar er zit nogal een verschil tussen chroom en rvs!
Mijn fout! Ik bedoelde in mijn eerste post over de spiegelkappen ook geborsteld aluminium/rvs i.p.v. geborsteld chroom. Op de bovenstaande afbeeldingen van VWim ziet het er idd erg mooi uit.

Dit zijn de kappen die ik bedoel van superskoda: Octavia III - sportive stainless steel RS6 BRUSHED (MATT) mirror covers

o3-mrm2.jpg

o3-mrm.jpg

CDK

Forumguru
als alles zwart is aan de auto vind ik het er niet mooier op worden met de betreffende spiegelkappen :nono:

Bovenaan Onderaan