Metal Grey

serum

Forumguru
Als iedereen het voor zichzelf kan verantwoorden is het prima toch? Daar hoeft toch niet iedere keer zo'n volstrekt kansloze discussie op kapot geslagen te worden? Jullie komen er toch niet uit. Jij blij met je chromen lijstjes, 2.0 en glazen dak, de greenline rijders met hun 100-150e in de maand aan voordeel. Kan iedereen elkaar lekker uitlachen met hun eigen motivatie in het achterhoofd.

Die discussie begint nu wel een baard te krijgen.

Opvallend, genoeg hoor ik niemand over de aanpassing die ik gedaan heb aan iets wat ik echt niet mooi vond.
Daardoor wordt het totaalplaatje voor mij in ieder geval mooier. Misschien dermate discrete aanpassing dat niemand het ziet, of specifiek mooi of lelijk vindt. Dat zegt voor mij genoeg.

serum

Forumguru
Denk dat je 10 punten hebt Jeffrey :) icm de race-blue die ik besteld heb, vind ik die rode accenten juist weer fraai.

MaXt0r

Actief lid
ja klopt, de reflectoren, vond de kleur te veel afwijken van de achterlichten.

Zeer mooie wagen Octavia! Jaloers op de 18" ;) Vond 35€ per maand te duur voor één maatje grotere velgen. Ook de spiegelkappen zien er fraai uit. Zit zelf te denken om ze in een Alu look te nemen net als de v40 r-design. Heb zelf de EBL met chromen accenten. Maar bij deze velgen ziet het er top uit. Hoe heb jij de reflectoren in de juiste kleur gekregen?

Ik ga geen woord vuil maken aan de keuze voor mijn of andermans auto hoor, daar heeft een ieder zijn eigen goede redenen voor, dus back op topic over metal grey.

De reflectoren zijn gespoten MaXt0r.

MaXt0r

Actief lid
Ik ga geen woord vuil maken aan de keuze voor mijn of andermans auto hoor, daar heeft een ieder zijn eigen goede redenen voor, dus back op topic over metal grey.

De reflectoren zijn gespoten MaXt0r.

Waar heb je dit laten doen? De dealer of zelf?

Dealer laten doen, hoewel op de foto niet direct zichtbaar door dat licht er anders op valt, lijkt het soms anders, maar de kleur is echt helemaal hetzelfde. Zou mij zelf nooit zo mooi lukken.

Nu heb ik voorlopig wel genoeg foto's gepost, zal er bij flink daglicht nog eens wat maken.

• Leuk
Waarderingen: CDK

030

Forumguru
@octovia; idd de dikste GL tot op heden. Well done!

Hoe heb je dat met de spoiler gedaan? Ik heb nu de spolier laten meespuiten, maar vind jouw oplossing fraaier.

CDK

Forumguru
je bent in deze momenteel uniek, ik ben benieuwd af meerderen jouw voorbeeld gaan volgen @octovia, maar ik vind het een goed en geslaagd idee! :thumbsup:

CDK

Forumguru
@030 jouw optie is ook heel mooi hoor, die spoiler vind ik helemaal zo gek nog niet, het heeft wel wat als hij in 1 kleur is. :jaja:

030

Forumguru
Het staat ook niet verkeerd (op een Corrida overigens for the record), maar het wordt een wat 'stomp' geheel. Ik houd liever van wat scherpere lijnen dat je bijvoorbeeld i.c.m. een RS spoiler waarschijnlijk wel bewerkstelligd.

• Leuk
Waarderingen: CDK
@030, wat is jou optie? ik zie zo snel niks op het forum wat Corne bedoeld. Maar de greenline spoiler er af halen is niet echt handig, wordt een slagveld, want het zit helemaal verlijmd,

Is Greenline, en ik heb de spoiler er dus af laten halen, maar dat viel dus niet mee, dus ik wil maar zeggen voor de liefhebbers, slaap er nog maar een nachtje over, of laat de greenline spoiler in kleur spuiten, of hou hem mooi zwart, had op zich ook gekund, je moet er ook bij staan, als je snel een greenline ziet rijden, hangt het heel erg van de hoek af, of je de spoiler ziet zitten, als je er achter rijdt zie je het nauwelijks.

Bovenaan Onderaan