Mike (Skoda 1.8T)
Forumguru
Aangezien het vandaag mooi weer is, ben ik weer eens aan de slag gegaan met de octi. Hier had ik nog wat aandacht puntjes mbt de conversie van halogeen naar xenon. Zo deden na ombouw mijn stadslichten het niet meer. Hier had ik al een vermoede wat het probleem zou kunnen zijn. Dit heb ik nu intern opnieuw aangesloten zoals het oorspronkelijk ook zo zou zijn en kijk nu werken de beide stadslichten weer naar behoren . Dat probleem is in iedergeval opgelost. Stelmoteren heb ik in huis, echter heb ik deze niet werkend kunnen krijgen in de auto hier heb ik echter wel een idee over, dit ga ik aankomende week verder onderzoeken en uitwerken. Gezien mijn deur achter steeds kuren heeft regelmatig weigert om vervolgens weer ineens normaal te functioneren heb ik geprobeerd om zoals @Kippie-style hierboven met foto's heeft omschreven mijn deurpaneel te verwijderen. Wat ik fout doe geen idee, maar krijg geen enkele beweging in die handgreep waarmee je de deur dicht trekt. Ben hier ook snel weer mee opgehouden omdat ik de greep compleet om zeep help. Kortom deels blij, deels balend omdat het niet allemaal gelukt is op dit moment.