Klopt heb het ook al eerder gelezen ergens @
Blackokkie2. Alleen het antwoord erop volgens mij niet. Wel dat er een probleem was met 1 van de achter portieren.
Hier is het ook een heel vaag verhaal. Vanmorgen vroeg opgestaan en richting de dealer gereden om te kijken of zij niet een truc weten om de deur te openen. Toen ik weg ging heb ik de auto paar maal open gemaakt en weer afgesloten. De portier rechts achter weigerde elke keer mee te gaan. Je voelt het hoogst waarschijnlijk al aankomen sta ik bij de dealer, geeft de sleutel af. De monteur reed hem de werkplaats binnen en komt daarna binnen 5 minuten weer naar de receptie. Rechtsachter was het toch? Ja klopt zeg ik zo. Ow zegt die man, dan is de auto zeker geschrokken van mij want hij doet het weer
heb de auto sinds dien ook tot heden niet meer durven af te sluiten. Ga straks eerst eens het paneel verwijderen aan de binnenzijde van de deur om eens te kijken hoe alles er uit ziet en gelijk het onderdeel nummer op te schrijven zodat ik hier een nieuwe voor kan gaan bestellen. De monteur zei vanmorgen al dat 9 van de 10 keer dat hij dit heeft meegemaakt het slot de boosdoener is, maar gaf wel het advies om ook de bedrading even te controleren, met name bij het doorvoerrubber. Al verwachtte hij hier geen problemen aan te treffen omdat volgens hem de O1 een heel degelijk model is waar weinig tot geen problemen zijn met de bedrading. De stuurmodule zou het ook kunnen zijn, maar die kans achtte hij klein. Even meten en je weet het is zijn advies. Meten zal na weekend plaats vinden, omdat ik nu simpel.weg niet in het bezit ben van een multimeter. Eerst maar zo het deurpaneel vewijderen. Iemand hier toevallig ervaring mee hoe dit in elkaar steekt bij een O1?