Mijn eerste Skoda

Klopt zover was ik al @Kippie-style enkel krijg in mijn deurhandel niet los om bij die verborgen schroeven te komen. Heb jij anders van de week niet even tijd om mij dat te laten zien hoe die los moet? De rest krijg ik dan wel voor elkaar :thumbsup:

Kippie-style

Forumguru
Ik slinger ff elsawin aan voor je. Maar volgens mij zit er bij de tweeter een schroef en waaraan je de deur dichtrekt plastic eraf en dan 2 boutschroeven. Dan pak je volgens mij paneel eraf en haak je de hebdel los

Thnx :thumbsup: enigste wat mij dus niet gelukt is om de aantrekgreep los te klikken. Dat ding zit muurvast en met een schroevedraaiertje vernaggel je het kunststof mee dus. Daarom ben ik er van het weekend mee gestopt.

Kippie-style

Forumguru
Als goed is en je trekt aan de kabel komt ie uit zijn huls waar die inzit en dan kun je de kabel ertussen uit pakken. Het klinkt heel raar maar weet niet hoe ik het anders uit moet leggen en anders pak ik morgen ff me deurpaneel eraf maak ik een filmpje.

Zover was ik nog niet gekomen wesley om de kabel aan de binnenzijde los te kunnen klikken. Ik kom op dit moment niet bij die 2 verborgen schroeven die onder de aantrekgreep aan de binnenzijde van de portier zit( waarmee je de deur dicht trekt als je instapt zeg maar)

Heb het geprobeerd dus, niet los te krijgen. Krijg hem wel iets los geklikt gekregen aan de onderzijde, boven zijde zit dan muurvast en is er geen beweging in te krijgen. Doe ik wat fout?

Kippie-style

Forumguru
Boven en onder heb je en rond plastic met een klik lipje die blijft hangen das het ik loop wel ff na de auto trek hem er ff af zie je het meteen

Bovenaan Onderaan