Zojuist mijn 14 jaar oude 'dame' maar weer eens verwend met ouderwetse wasbeurt in de wasbox. Daarna even lekker droog gereden natuurlijk
. Wat blijft het toch een fijne wagen om mee te rijden.
Voorkomend jaar zijn er wel weer wat plannen aangezien de wagen er voorlopig gewoon nog naast blijft. 1 van de eerste dingen wat gebeuren gaat is het vervangen van de remmerij achter, dit zal met de hulp zijn van de dokter
(Y).
Wat er ook vermoedelijk aan zit te komen is het vervangen van de accu, ik zal deze eerdaags eens laten doormeten/testen of deze idd aan vervanging toe is.
Wat ik ook wil gaan oppakken is het spuiten van de remklauwen (van het voorjaar/zomer) en het vervangen van de portierrubbers en raamrubbers. Deze zijn na 14 jaar ook aan vervanging toe, echter heb ik nog niet gevonden waar ik deze kan kopen. Heeft iemand een tip waar ik deze kan vinden? Het liefst natuurlijk gewoon spiksplinter nieuw.
De Climate Control unit zal ik ook van het voorjaar uitbouwen om deze eens goed te reinigen zodat de interieur sensor zijn werk weer goed kan doen.
En dan zijn er nog andere wensen wat ik komend jaar doen wil, dat is het plaatsen van een versterker en subwoofer om het geluid nog wat beter te laten klinken in de auto en een set andere velgen (liefst 18 inch R32 velgen), wie weet kom ik eeb leuke mooie set tegen voor niet al teveel geld. Kortom wensen genoeg weer
.