Phoenix2149
Senior Member
Had het mis,Je hebt natuurlijk Skoda Connect, en MijnSkoda. Die laatste wordt door PON ingebouwd, in elk geval in de business modellen.
Hier de verschillen: https://www.skoda.nl/skoda-connect/vergelijking-skoda-connect-en-mijn-skoda
Skoda connect: je krijgt een data sim voor een maand om te proberen. Daarna mag je zelf betalen (vodafone of elders) Maar mijn sim werkte gewoon niet en krijg een nieuwe. Misschien werkt het dan wel even. Maar via hotspot werkt de verkeersinformatie goed, TMC is gewoon niet prettig of te laat in veel gevallen. Merkwardig genoeg niet zo veel last van gehad met mijn oude auto die was redelijk op tijd met zijn TMC meldingen en omleiding voorstellen.
Mijn Skoda: PON module, drie jaar geldig op Style Business, daarna betaald. Erg beperkt en veel storingen en niet de eerder genoemde functionaliteiten wat ervoor betalen niet aantrekkelijk maakt. Mocht een aantal zaken beschikbaar worden (denk aan sluiten op afstand, lichten aan/claxon op afstand in parkeer garage) dan is het aantrekkelijk.