Mistraller
Senior Member
Dat is wel weer heel raar, want mijn dashboard kan me prima mededelen of de handrem erop staat of niet, dat is hetzelfde principe als deurtje open of dicht. Met name doordat mijn app een "remstoring" aangaf die er niet was, en die ik wegkreeg door met de handrem te rommelen, denk ik dat het de bedoeling zou moeten zijn dat de app dit wel degelijk weergeeft. En anders moeten ze de app zo bouwen dat niet bruikbare opties bij mij ook niet getoond worden.Handrem melding is er alleen bij elektrische handrem. Zakelijk of Privé kun je instellen in de App. Niet kunnen exporteren is inderdaad erg raar. De hele optie lijkt weg te zijn? Dit was normaal toch een extra abonnement?
Dat je zakelijk/prive kunt instellen dat weet ik. Maar de AVG stelt dat klanten op eenvoudige wijze persoonlijke data moeten kunnen exporteren. Dat is het recht op dataportabiliteit. De ritten administratie is nogal een ding wat fors onder de AVG valt, dus een exportfunctie is feitelijk verplicht. https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/privacyrechten/recht-op-dataportabiliteit
Bij het recht op dataportabiliteit moeten organisaties de gegevens verstrekken in een vorm die het voor betrokkenen makkelijk maakt om hun gegevens te hergebruiken en door te geven aan een andere organisatie.
Organisaties zijn daarom wettelijk verplicht om de gegevens in een gestructureerd, veelgebruikt en machineleesbaar formaat te verstrekken.
Organisaties zijn daarom wettelijk verplicht om de gegevens in een gestructureerd, veelgebruikt en machineleesbaar formaat te verstrekken.
Is dit nu met handrem eraf of erop?Toch werkt het nu wel, na een aantal dagen niet te hebben gewerkt. Bekijk bijlage 71827
Ik heb zelf de rem erop zitten en het icoon is grijs.