Fabia 123
Forumguru
Nou, alles moet nu opgelost zijn, want er is een nieuwe App en we krijgen allemaal een kop koffie voor de hulp
Moet je die koffie met de app bestellen?
Nou, alles moet nu opgelost zijn, want er is een nieuwe App en we krijgen allemaal een kop koffie voor de hulp
In email uitleg gekregenMoet je die koffie met de app bestellen?
Handrem melding is er alleen bij elektrische handrem. Zakelijk of Privé kun je instellen in de App. Niet kunnen exporteren is inderdaad erg raar. De hele optie lijkt weg te zijn? Dit was normaal toch een extra abonnement?Hier ook geen handrem melding. En de ritten worden als zakelijk gelogd. Bovendien ontbreekt nog steeds de export functie. Iets dat zelfs vanwege de wetgevingen verplicht is geworden!
In email uitleg gekregen
Dan krijg je in ieder geval nog meldingen, die krijg ik al een half jaar niet meerPon helpt Shell door mensen op de snelweg naar zo'n dure shop te sturen.
Ik krijg nog elke keer een bericht dat de portieren nog openstaan terwijl dat niet zo is. Dus in hoeverre de app na een jaar al af is....
De afgelopen licentie is voor Skoda Connect, de app van Skoda icm met je Columbus Connect voor live verkeers updates en dergelijke. Deze staat als ik het goed heb los van de Skoda app van PON.Ik doe nog even een duit in het zakje: de app werkt bij mij, met de reguliere problemen en zo. Ik kan een route zien, krijg een score over de rit en kan zien waar de auto nu staat.
Als ik inlog op de website van skoda-connect zegt het systeem dat mijn licenties verlopen zijn.
Dus waarom komt er dan nog data door in de app???
Ik heb beide, behalve kun je met de Skoda Connect weinig in dd Karoq.
Skoda Connect is in de Karoq alleen 1 jaar online diensten bij navigatie. Bij een. Kodiaq bijvoorbeeld kun je ook je auto bedienen. Dat kan bij de karoq niet.Wat bedoel je hiermee?
Helemaal eens. Ik wist het ook niet. Had het in de Kodiaq gezien. Toen ik bij de Karoq zag dat er Skoda Connect op zat dacht ik, dat is hetzelfde... Tot ik het wilde activeren. Dat ging dus niet. Heeft ook niemand verteld.Duidelijk. Toch vreemd, in de ene wel in de andere niet.
Handrem melding is er alleen bij elektrische handrem. Zakelijk of Privé kun je instellen in de App. Niet kunnen exporteren is inderdaad erg raar. De hele optie lijkt weg te zijn? Dit was normaal toch een extra abonnement?
Ok, mij is dat zo verteld toen ik navraag deed. Bij mijn O3 met gewone handrem heeft het ook nooit gewerkt.Dat klopt niet, want vanochtend kreeg ik wel ineens de melding. Ik heb de auto expres een aantal keren niet op de handrem gezet. En mijn Octavia heeft uiteraard een traditionele handrem.