sebastienbo
Lid
Het eerste artikel dat spreekt over de kostenbatenanalyse en de market share is nog van 2014 (dus die cijfers zijn nog gebaseerd van de tijd dat android en iphone evenveel markt aandeel hadden 50-50)
De kwartaalcijfers die de eerste mega groei aantonen waren pas beschikbaar in januari 2015, dus dat heel artikel was juist op het moment dat het geschreven werd, maar was 1 maand later al achterhaald.
Het tweede artikel was geschreven door een KMO , maar was wetenschappelijk totaal niet te gebruiken omdat het usecases waren waarvan de exacte omstandigheden oncontroleerbaar waren of reproduceerbaar.
Zie de commentaar onder het artikel, je zal zien dat het vol met kritiek zit , het artikel is zeer onconsistent maar het beschrijft wel dat de problemen die ze beschrijven zo goed als net opgelost raken dankzij nieuwe development tools (die waar ik over sprak zoals android studio) dus ik vermoed dat ze die tools nog niet gebruikten bij het maken van hun test resultaten .
Over het algemeen ken ik een paar grote development burelen in Brussel die mobile applications maken en ze maken geen onderscheid meer in prijs tussen een android app of een IOS app, en dat komt voornamelijk omdat de development kinderziektes eindelijk weg zijn en het besturingsysteem sinds lollipop volwassen geworden is, en met Marshmellow IOS zelf overtreft.
Het is in het algemeen moeilijk voor een board of directors om te begrijpen hoe snel iets in IT kan groeien, je ziet dat ook aan de cijfers van de market share, ik heb nog nooit zo een grafieken gezien, dat iets zo uit het niets zo snel kan groeien, het heeft zelf met aan het denken gezet, ik evalueer elk jaar opnieuw de markt voor echt een idee te hebben wat er nu de beste oplossingen zijn, want het is niet omdat android dit jaar het beste is, dat het volgend jaar ook zo nog zal zijn...maar ik raad je allesinds aan om op te letten om conclussies te maken op basis van artikels die misschien door een ongeschoolde teenager geschreven worden...(je weet niet wie die mensen zijn en hun onderzoeksmethoden waar op zijn minst vreemd te noemen), je kan dus beter zelf de cijfers bekijken en testen uitvoeren
Maar voor terug on topic te komen:
De instake van skoda is niet om geld te verdienen maar wel om zo veel mogelijk klant potentieel in één keer te kunnen bereiken, in dat geval hadden ze moeten inzien dat met de least effort and money, ze met één development 90% van hun clienteel konden bereiken
De kwartaalcijfers die de eerste mega groei aantonen waren pas beschikbaar in januari 2015, dus dat heel artikel was juist op het moment dat het geschreven werd, maar was 1 maand later al achterhaald.
Het tweede artikel was geschreven door een KMO , maar was wetenschappelijk totaal niet te gebruiken omdat het usecases waren waarvan de exacte omstandigheden oncontroleerbaar waren of reproduceerbaar.
Zie de commentaar onder het artikel, je zal zien dat het vol met kritiek zit , het artikel is zeer onconsistent maar het beschrijft wel dat de problemen die ze beschrijven zo goed als net opgelost raken dankzij nieuwe development tools (die waar ik over sprak zoals android studio) dus ik vermoed dat ze die tools nog niet gebruikten bij het maken van hun test resultaten .
Over het algemeen ken ik een paar grote development burelen in Brussel die mobile applications maken en ze maken geen onderscheid meer in prijs tussen een android app of een IOS app, en dat komt voornamelijk omdat de development kinderziektes eindelijk weg zijn en het besturingsysteem sinds lollipop volwassen geworden is, en met Marshmellow IOS zelf overtreft.
Het is in het algemeen moeilijk voor een board of directors om te begrijpen hoe snel iets in IT kan groeien, je ziet dat ook aan de cijfers van de market share, ik heb nog nooit zo een grafieken gezien, dat iets zo uit het niets zo snel kan groeien, het heeft zelf met aan het denken gezet, ik evalueer elk jaar opnieuw de markt voor echt een idee te hebben wat er nu de beste oplossingen zijn, want het is niet omdat android dit jaar het beste is, dat het volgend jaar ook zo nog zal zijn...maar ik raad je allesinds aan om op te letten om conclussies te maken op basis van artikels die misschien door een ongeschoolde teenager geschreven worden...(je weet niet wie die mensen zijn en hun onderzoeksmethoden waar op zijn minst vreemd te noemen), je kan dus beter zelf de cijfers bekijken en testen uitvoeren
Maar voor terug on topic te komen:
De instake van skoda is niet om geld te verdienen maar wel om zo veel mogelijk klant potentieel in één keer te kunnen bereiken, in dat geval hadden ze moeten inzien dat met de least effort and money, ze met één development 90% van hun clienteel konden bereiken