philippe bakker
Forumguru
data vind ik zo wouw niet. Echt internet op je scherm dat zou pas super zijn. De coyote app, YouTube, Google maps,....
Hoewel modeljaar 2017 gemaakt wordt vanaf week 22 zijn de business uitvoeringen pas vanaf week 30 connected.Modeljaar 2017. Auto's gebouwd vanaf week 22 dus.
Als het goed is, komt de module eind oktober beschikbaar is Nederland
Word je door je vrouw gebeld dat je alweer te hard rijdtTevens worden de dashboardgegevens van uw ŠKODA realtime getoond
Ik zeg niet dat ze er niet zijn, maar de kans dat een skoda rijder een iphone heeft is kleiner dan die dat hij een Android zou hebben (zelf moesten er evenveel Androids als Iphones zijn op aarde) dat komt voornamelijk door het type publiek van een Iphone kopers, ze zijn bereid voor wat meer te betalen voor iets exclusief (Skoda valt daar minder onder dan andere merken zoals audi of BMW)
Ik vind het een beetje teleurstellend als een bedrijf eerst uitkomt met een app, dat maximaal 10% van smartphone eigenaars kunnen van genieten...
Voorbeeld: Ik ben de eigenaar van een winkel, ik heb een voordeur en een achterdeur (Ik moet wel 5 minuten stappen van de één deur naar de ander). Aan de achterdeur staan 2 mensen, aan de voordeur staan 20 mensen.
Doe ik dan eerst de achterdeur open of de voordeur? ALs ik de voordeur eerst open, dan heb ik met één enkel actie 10 keer meer mensen geholpen. Als ik de achter deur eerst ga openen, dan ga ik 20 kwade klanten hebben die moeten wachten hebben.
De brochure staat hier als pdf: http://www.skoda.nl/~/media/Skoda2/Files/Overig/Brochure SKODA Connected Car.ashx
Maar in de appstore niet te vinden...
+1. Hoewel ik zelf wel een heeel simpele ziel ben met een Samsung. Gelukkig wel getrouwd met een exclusieve vrouw met iphone en twee hele exclusieve kinderen met ipad's. Gelukkig mag ik van die luxe soms ook gebruik makenIk heb straks een hele exclusieve O3, voor bij mijn iPhone 6. Of die van mijn zoon, of van mijn vrouw, of 1 van de drie iPads hier. Ik denk dat het hebben van een iPhone niks van doen heeft met het merk auto, Skoda is bovendien niet echt een budget merk meer.
Dit zijn SmartGate apps. Die werken alleen als je een SmartGate hebt. Daar gaat dit topic niet over.Hier wat apps en hun toepassing, wel in Duits:
Plaats je speciaal een reactie om mij te corrigeren? Nou bedankt pappa, weer wat geleerd.Dit zijn SmartGate apps. Die werken alleen als je een SmartGate hebt. Daar gaat dit topic niet over.
@sebastienbo is de bewering dat de eenvoudige skoda rijder ook een eenvoudige samsung gebruikt ook onderbouwd? Ik schaar mezelf overigens graag onder de eenvoudige mensen, maar voel me nu ik Skoda rijd niet wezenlijk anders dan toen ik een VW had, of een Ford, of een BMW, of een Citroën... ook toen interesseerde het me niet zoveel wat voor telefoon ik op zak had![]()
Uhm nee helemaal niet. Excuus. Ik wilde gewoon aangeven dat dit voor de SmartGate is en niet van de Skoda app.Plaats je speciaal een reactie om mij te corrigeren? Nou bedankt pappa, weer wat geleerd.