Gisteren dus zoals afgesproken de auto opgehaald. En ik moet eerlijk zeggen dat de auto me niks tegen valt. Vermogen houdt natuurlijk niet over maar ik vind hem vlotter dan de meeste zeggen. En qua ruimte (waar we hem uiteindelijk voor hebben gekocht is hij ideaal.
Maar goed. Er is nog een hoop werk aan de winkel wil de auto aan mijn "maatstaven" voldoen. Een paar kleine dingen die me erg stoorde heb ik een uurtje voor vrijgemaakt, maar een uitgebreide detailbeurt moet nog volgen. Tevens wat kleine dingen besteld. Instaplijsten zijn onderweg uit china en ook een skoda sleutelhanger, de 0000 sleutelhanger kan niet meer natuurlijk
Maar goed, wat plaatjes. Allereerst de greenline stickers eraf gehaald, geen gezicht die dingen:
Van:
Naar:
Daarna ook gelijk de letters aan de achterkant eraf gehaald en plaatselijk vast een beetje gepolijst zodat de letters ook echt weg zijn, ben alleen de na-foto vergeten, wel een tijdens foto
Daarna de deurgrepen aangepast, de foto is niet heel duidelijk maar deze auto is zeker van iemand geweest mt behoorlijke nagels:
En na:
De dorpels bij de bestuurdersdeur waren net zo erg (en de poetser had zijn best gedaan deze zoveel mogelijk weg te werken
) Ze zijn nog niet helemaal weg maar wel een stuk beter.
Voor:
Na:
Gelijk ook maar het sleepoog zwart gemaakt zodat dit wat minder opvalt:
En vandaag heeft de auto al bewezen dat hij meer plaats heeft dan mijn a3
:
En zo ziet de oprit er dus uit vanaf nu:
Nu verder opzoek naar een setje velgen en wat andere kleine dingen die ik nog aan wil pakken. En hopelijk heb ik binnenkort tijd voor een goede lak-verwen beurt want het is nodig.