Mijn Skoda Fabia Combi Greenline voorstellen

emiel10

Senior Member
Inmiddels een jaar en 23000km verder. Skoda doet het nog steeds prima, afgelopen week onderhoud gehad en ik heb 4 seizoenbanden laten monteren. Had de zomerbanden kaal en ben het wisselen beu. Aangezien de auto toch voornamelijk in NL rondrijdt dus gekozen voor TOYO celcius 4 seizoensbanden. Verder eigenlijk geen op of aanmerkingen op de auto, hij doet het voortreffelijk.

emiel10

Senior Member
Nu heb ik mijn set winterbanden te koop aangeboden, maar de advertentie is weg, iemand een idee of dat niet zomaar mag?

CDK

Forumguru
Nu heb ik mijn set winterbanden te koop aangeboden, maar de advertentie is weg, iemand een idee of dat niet zomaar mag?

Dat mag alleen in de forumbazaar en dan voorzien van alle benodigde informatie en foto's. Dus geen link naar marktplaats of iets dergelijks. Ook moet er een prijs vermeld worden en geen biedingen toegestaan, alleen per privé bericht.

CDK

Forumguru
Soms duurt het een dag na het posten voordat de advertentie effectief online toegankelijk is. 1 van de moderators moet namelijk eerst zijn goedkeuring geven.

emiel10

Senior Member
Dat klopt maar hij heeft er wel opgestaan, want ik heb verschillende reacties gehad namelijk.

Maar goed, ik heb de advertentie opnieuw geplaatst.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan