Mijn skoda RS eerste Skoda

Kippie-style

Forumguru
Dat camera mooi in het midden zit en kantelbaar is, geeft wel een voordeel

Maar je zal toch ergens gat in de klep moeten boren denk ik

Dat klopt maar hoeft niet heel groot en een gat achter de kenteken plaat ziet niemand :-) maar ga eerst proberen via de verlichting naar binnen te sluizen.

@mike die sensoren heb ik niet hahah maar wel een pioneer dus het is een hebbedingetje :-)

@Desperado ik had in me vorige auto ook 1 is best handig daar zat ie ipv het slot achter alleen heeft skoda een ingewikkeld slot :D dus kan die optie niet.
u2esyva8.jpg

u3y9epyq.jpg

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ik heb ook al zitten denken, misschien dat het cameraatje net een cijfer of letter overlapt en dan ziet het er ook direct een stuk minder mooi uit.....

CDK

Forumguru
Foto had ik al gezien, daar lijkt het goed te gaan, we zijn razend nieuwsgierig, dus laat maar zien zodra je hem binnen hebt :)

RefleCs

Forumguru
Wat mij al opviel aan die foto is dat ze met de letters hebben lopen fotosoepen. De a is niet even groot als de rest. Sterker nog volgens mij is het gewoon ingeplakte tekst.

Kippie-style

Forumguru
Ja wacht het wel ff af en ander krijgt de seller gewoon een mailtje dat die troep doet en slechte feedback :) zijn ze heel bang voor slechte feedback

• Leuk
Waarderingen: CDK

Der Einser

Forumguru
Feedback moet wel terecht zijn!
Volgens mij mag je voor die prijzen ook niet A klasse materiaal verwachten.
Vaak staat in de omschrijvingen dat foto's slechts ter indicatie zijn.

Bovenaan Onderaan