Mijn skoda RS eerste Skoda

Kippie-style

Forumguru
Zo weer eens een weekend update.
Afgelopen vrijdag helaas ruit weer kapot wss stootschade en door werken in de auto weer gescheurd.
Maar topservice van atg leiderdorp auto achtergelaten en werd weer voorzien van een nieuwe ruit.
Helaas moest ik ff afzien in deze
me7y8ype.jpg

Reed op zich lekker maar miste meteen cruis control zo aan gewend haha of verwend.
Gisteren de RS weer opgehaald meteen de ruit voorzien van anti rain van carpro.

Vandaag ff de winter verwen beurt gegeven.
Lekker gewassen en daarna voorzien van een laagje dodo juice wax.
7u4yjeqa.jpg

Ook even de leds vervangen van de raamschakelaars voor. Broertje had er nog 1 liggen alleen rode verlichting dus eBay wat leds besteld.
3u2eva9y.jpg

Verder nog aan het dubben voor de downpipe hahah wel doen niet doen :-)

Jee13

Forumguru
Ik neem aan dat je zonneklep hebt vervangen door een versie met microschakelaar in het klepje van het glas

Wil deze mod ook, probleem is alleen dat mijn RS zwarte hemel heeft

Kippie-style

Forumguru
Ik neem aan dat je zonneklep hebt vervangen door een versie met microschakelaar in het klepje van het glas

Wil deze mod ook, probleem is alleen dat mijn RS zwarte hemel heeft

Klopt zijn uit een passat die heeft een klepje met de microswitch erin de r32 van me buurjongen een schuif met microswitch.
Op mp staat een zwarte set van een golf3 weet niet of dat in de buurt komt.
Anders miss verven ?

Kippie-style

Forumguru
Afgelopen weekend de 19" wielen verkocht wilde toch kleiner en breedset.
Dus elke dag forums afgezocht en fb, het liefst wilde ik een set rh zw1.
Op vwforum had ik een mooie set gevonden met rood hart advertentie was al wat ouder maar stond nog niks over verkocht.
Gemaild met de jongen en ze waren er nog aangezien ik doordeweeks in den helder zit is was een ritje groningen wel te doen.
Gisteren die kant opgereden moest natuurlijk even gepast worden.
De staat van de set was veelbelovend
- Gepoedercoat
- 8,5J voor 9J achter
- Achter nieuwe randen was eerst 10J
- Nieuw matzwarte boutjes en blinde ventielen
- Originele rh steekadapters met stalen bussen.
- 2 extra 8,5J randen
Enige wat mij beetje tegenhield was de rode kleur als het zou matchen zou het helemaal top zijn.
Daar aangekomen voor en achter 1 wiel gemonteerd en het staat dik, enige wat ik moet doen is iets omlaag en met banden spelen voor wielkast vulling. Band achter is 205/40 die gaat naar voren en dan komt achter 215/40.
Dan nu de foto's
Zo was de set.
jehuve7u.jpg

Zo is het geworden
a5asyda7.jpg

En zo staat het onder de Skoda je moet ervan houden and i love it.
amuja2y5.jpg

enubyvat.jpg

by4evury.jpg

5ugybesy.jpg

Gt wesley

Desperado

Forumguru
Kleur is mooi en het geheel past mooi bij de auto. Ik ben zelf geen liefhebber van die uitstekende velgranden, maar het past wel bij de auto en jou style.
Ik vind de open ruimte voor wel heel groot, maar ik lees al dat je daar nog wat mee gaat doen. Ben zeer benieuwd.

Bovenaan Onderaan